۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۹۶۹۰۰
آیت الله مظاهری:

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های استکبار را خنثی می کنند

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های استکبار را خنثی می کنند
حضرت آیت الله مظاهری راهپیمایی 22 بهمن را عامل یأس دشمنان دانست و گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی نقشه‌های استکبار را خنثی خواهند ساخت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله مظاهری در پایان درس خارج‌فقه، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و در آستانه یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی برای ملّت ایران دانست و گفت: این نهضت مقدّس، از ابتدا تاکنون و در همه مقاطع، همواره مشمول الطاف کریمانه الهی و عنایات ویژه حضرت ولیّ‌عصر«ارواحنافداه» بوده است.

رییس حوزه علمیه اصفهان در این زمینه اظهار داشت: پشتیبانی، حمایت و حضور گسترده مردم در موقعیّت‌های حسّاس، از نشانه‌های امداد الهی و آگاهی ملّت بزرگوار و سبب اسقرار و تداوم نظام مقدّس جمهوری اسلامی است.

حضرت آیت‌الله مظاهری در ادامه با اشاره به معضلات معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم، با تأکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مطالبات مردم و نیز حلّ مسائل و رفع کمبودها و نارسایی‌ها، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اجتماعی، هیچ‌گاه مردم غیور و باوفای ایران را از حضور در صحنه و پشتیبانی از نظام و میهن اسلامی، باز نداشته است و از این‌رو مسئولان و متصدّیان امور وظیفه دارند خالصانه در جهت بهبود وضعیّت کشور و حلّ مسائل مختلف مردم برنامه‌ریزی و اقدام جدّی بنمایند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن و تأثیر آن در ایجاد یأس در دل دشمنان و بدخواهان، خاطرنشان کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه، امسال نیز مثل سابق و حتی بهتر از گذشته، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی، علیه اسلام و جمهوری اسلامی را خنثی خواهند ساخت./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات