۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۰۴۰۴۷
آیت الله ری شهری:

اسلام آسان ترین دین است

اسلام آسان ترین دین است
آیت الله ری شهری با بیان اینکه اسلام آسان ترین دین است، گفت: نزدیک‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای رسیده به کمال قرار گرفتن در مسیر الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهیری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز در جلسه درس خارج فقه در همین مدرسه علمیه برگزار شد گفت: بهترین راه برای رسیدن به مقصد نزدیک ترین و روشن ترین راه است.

وی افزود: نزدیک ترین و روشن ترین راه همان راهی است که آفریننده انسان به او معرفی کرده است.

آیت الله ری شهری با استناد به کلام امیر حکمت و بلاغت امیرمومنان علی(ع)، ادامه داد: خداوند متعال شریعت اسلام را مقرر داشته و آبشخورهایش را برای کسی که بخواهد به آن وارد شود آسان کرده است؛ بنابراین اگر کسی بخواهد از شریعت سیراب شود سخت نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهیری ادامه بیان داشت: همچنین فرمودند: اسلام روشن ترین راه برای رسیدن به مقصد است و اسان ترین دستگیره هایی است که می تواند به سر منزل مقصود برسد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ادامه اظها رداشت: در بیان دیگری می فرمایند خداوند شما را رحمت کند بر اساس نشانه های روشنی که برای شما گذاشته شده عمل کنید زیرا راه روشن است و شما را به آن سرای سعادت می رساند؛ این راهی است که خداوند بهترین راه معرفی می کند و رسیدن مقصد در این راه تضمین شده است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات