۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۳۰۶۱۱
معاون آموزش مؤسسه حوزوی علامه مجلسی خبر داد؛

ثبت نام رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم از طریق آزمون سراسری

ثبت نام رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم از طریق آزمون سراسری
خطیب از ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد دفتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) از طریق آزمون سراسری وزارت علوم ویژه طلاب خواهر و برادر در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عبدالمجید خطیب، معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از آغاز ثبت نام دانشگاه باقرالعلوم(ع) خبرداد و گفت: ثبت نام متقاضیان از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  امکان پذیر است.

خطیب با بیان این که داوطلبان باید از طلاب رسمی حوزه علمیه باشند، افزود: طلاب دارای مدرک علمی سطح 2 یا اشتغال به تحصیل در سال آخر می توانند در آزمون دانشگاه باقرالعلوم(ع) ثبت نام کنند و همچنین داشتن مدرک کارشناسی وزارت علوم به همراه گواهی پایه 7 حوزه علمیه برای ثبت نام برادران و داشتن مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم به همراه گواهی گذراندن 120 واحد درسی حوزوی برای خواهران قابل قبول است.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) افزود: تمام طلابی که در آزمون سراسری ارشد وزارت علوم در این رشته ها ثبت نام کرده اند نیز می توانند در ثبت نام آزمون اختصاصی که بهمن ماه ویژه طلاب برگزار می شود، شرکت نمایند، بدیهی است شرکت در هر دو آزمون شانس قبولی را برای فرد دو برابر می کند.

‏وی در رابطه با مکان برگزاری دوره ها، عنوان کرد: رشته های ویژه برادران در مکان مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) واقع در خیابان حافظ و رشته های ویژه خواهران در مکان مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) واقع در خیابان ملک شمالی برگزار می شود.

خطیب در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب متقاضی شرکت در دوره اصفهان، فقط می توانند در یکی از رشته های فوق ثبت نام کنند و در صورتی که رشته های دیگر دانشگاه دیگری به غیر از رشته های مصوب برای اصفهان را انتخاب کنند، در صورت قبولی، مکان برگزاری دوره در دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام)، شهر مقدس قم است.

وی در پایان تصریح کرد: لازم است طلاب علاقه مند قبل از ثبت نام در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، برای دریافت توضیحات تکمیلی و اطلاع از کد رشته انتخابی خود به سایت دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام به نشانی www.Bou.ac.ir  مراجعه کنند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات