۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۹۶۸۰۷
حجت الاسلام حسینی کیا:

مردم با حضور پرشور در 22 بهمن ایستادگی پای آرمان انقلاب را اثبات می کنند

مردم با حضور پرشور در 22 بهمن ایستادگی پای آرمان انقلاب را اثبات می کنند
نماینده مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیانگر اقتدار انقلاب و پاسخی دندان شکن به تحریم های اقتصادی دشمنان دانست.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را به معنای اقتدار انقلاب و نظام دانست و گفت: حاکمیتی که مردم آن را همراهی می‌کنند هرگز در دنیا کم نخواهد آورد.

وی افزود: وقتی مردم شریف ایران در راهپیمایی‌های 22 بهمن یا روز قدس به میدان می‌آیند دشمن می‌فهمد که ملت ایران سرزنده هستند و هنوز پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه نظام اسلامی است، عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام اسلامی سبب می‌شود مسؤولان و مدیران کشور با اقتدار با دشمنان برخورد کنند و موضع اقتدار داشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: حمایت مردم از نظام سبب می‌شود کسی در منطقه یا دنیا جرات مقابله با ایران را به خود ندهد، بنابراین حضور مردم در صحنه اقتدارآفرین و بهترین کمک در جهت حل مسائل و مشکلات کشور است.

وی در ادامه بیان داشت: وقتی دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص آمریکا ببینند، مردم ایران علی‌رغم همه تحریم‌ها و مشکلات و سختی‌های ناشی از آن پای کار انقلاب و نظام اسلامی ایستادند، می‌فهمند که تحریم فایده‌ای ندارد.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به اینکه دشمنان ماه‌های پیش می‌گفتند ملت ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید، ابراز کرد: دشمنان ایران از این قبیل مزخرفات زیاد می‌گویند، بسیاری از دشمنان ایران که آرزوی نابودی انقلاب را داشتند، مردند و به گور رفتند و انقلاب همچنان پابرجاست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه نظام اسلامی محکم و ثابت قدم بر آرمان‌های خویش ایستاده است و روزبه‌روز بر اقتدار و مجبوبیت آن در دنیا افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: مقاومت شکل گرفته در عراق، سوریه، یمن و لبنان همه الهام گرفته از انقلاب اسلامی و تحت تاثیر آن هستند، انقلاب محکم‌تر از گذشته ایستاده است و به حرکت پربرکت خود ادامه می‌دهد و مردم با حضور پرشور در 22 بهمن به دشمنان ثابت خواهند کرد که هرگز از آرمان‌های انقلاب عقب نشینی نکرده و نخواهند کرد./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات