۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۰۷۲۸۲
عضو جمعیت طلاب انقلاب اسلامی:

امروز دشمنان با نفوذ فرهنگی و القائات مسموم به جنگ باارزش‌ های اسلامی آمدند

امروز دشمنان با نفوذ فرهنگی و القائات مسموم به جنگ باارزش‌ های اسلامی آمدند
عضو جمعیت طلاب انقلاب اسلامی گفت: ریشه هنجار شکنی هفته پیش دانشگاه تهران نتیجه نفوذ فرهنگی و القائات مسموم دشمنان علیه ارزش های اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دیدار اعضای چند تشکل حوزوی با اعضای بسیج دانشگاه تهران به جهت تقدیر از اقدام خدا پسندانه و قانون مدارانه این نهاد در حمایت از حجاب اسلامی در دفتر بسیج دانشجویی همین دانشگاه صورت گرفت.

براساس این گزارش در این دیدار نمایندگانی از مجمع جهادی روحانیون انقلابی، جمعیت طلاب انقلاب اسلامی و موسسه عمار ولایت حضور داشتند و از اقدام به موقع دانشجویان اساتید این دانشگاه بخصوص آقایان دکتر حاجی حیدری و  دکتر جمشیدیها تقدیر به عمل آوردند.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام مهدی عامری عضو جمعیت طلاب انقلاب اسلامی، دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی توسط دانشجویان جوان را از رویش های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: حجاب و عفاف جایگاه ویژه ای در اسلام دارد.

وی از اقدام بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در صیانت از ارزش های اسلامی را بسیار تحسین برانگیز دانست و ابراز کرد: اقدام به موقع بسیج دانشجویی دانشگاه تهران یک کار تبلیغی بسیار اثر گذار بود.

حجت الاسلام عامری ریشه هنجار شکنی هفته پیش دانشگاه تهران را نتیجه نفوذ فرهنگی و القائات مسموم دشمنان علیه ارزش های اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز مهمترین هدف فعالیت تبلیغاتی دشمنان اسلام منحرف ساختن فرزندان این مرز و بوم از مسیر حق است.

این عضو جمعیت طلاب انقلاب اسلامی راه مقابله با این تهاجم فرهنگی را رفع نواقص و کمبودهای فرهنگی تبلیغی بیان کرد و گفت: امام رضا(ع) فرمودند: اگر محاسن دین اسلام به درستی برای مردم تبیین شود همه آنان از اسلام تبعیت خواهند کرد؛ مهمترین وظیفه فعالان فرهنگی و تبلیغی کشور بیان زیبایی ها و محاسن اسلام است.

وی با استناد به روایات اهل بیت(ع)، گفت: طبق صریح روایات؛ اصلاح جامعه در گرو اصلاح علما و امرا است، امروز مهمترین وظیفه علما کار فرهنگی است.

حجت الاسلام عامری ادامه داد: علما و مبلغان دین با فعالیت های فرهنگی باید معارف دین را به گوش جوانان برسانند و دولت مردان نیز وظیفه دارند در اجرای فعالیت های فرهنگی وارد میدان عمل شوند؛ بنابراین اگر مسؤولان در اجرای کار فرهنگی ضعیف باشند فعالیت های فرهنگی در کشور متوقف می شود.

عضو جمعیت طلاب انقلاب اسلامی بیان کرد: اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران با نگارش یک نامه خطاب به رییس دانشگاه تهران خواستار اجرای قانون شدند که این عمل آنان جای تقدیر و تشکر دارد؛ طبق کلام رهبری مسؤولی که در یک جایگاه مسؤولیت دارد اما قوانین آن جایگاه را قبول نداشته باشد که اجرا کند حضور او در آن موقعیت نامشروع است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آن استادی که رشته تحصیلی و تخصصی او علوم انسانی غربی است اما با پایبندی به اصول انسانی اسلامی به دفاع از ارزش های دینی می پردازد می تواند الگوی خوبی برای جوانان دانشگاهی باشد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات