۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۱۴۳۱۴
حجت الاسلام موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

آقای روحانی مردم با کارشما توان نفس کشیدن ندارند|حرمت لباس خود را نگه دارید

آقای روحانی مردم با کارشما توان نفس کشیدن ندارند|حرمت لباس خود را نگه دارید
عضو فراکسیون روحانیت مجلس از کم‌کاری های دولت به شدت انتقاد کرد و خواستار عذر خواهی دولت و رییس جمهور از مردم و رهبر انقلاب برای عدم عمل به وعده ها شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه یکم مردادماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود، اظهار داشت: لازم است از اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف کشتی انگلیسی و همچنین ساقط کردن پهباد آمریکایی تشکر کنیم.

وی ادامه داد: در سالگرد امضای توافقنامه «برجام» به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی می‌گویم، تا زمانی که تفکر پذیرش فشار از سوی دشمن در ما وجود داشته باشد، این فشار‌ها در حوزه‌های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با انتقاد شدید از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه، بیان داشت: امروز آقای ظریف با کمال بی‌شرمی اعلام می‌کنند که اگر به چندسال قبل برگردند، دوباره توافق با طرف مقابل را امضا می‌کنند. مفهوم این حرف این است که آقایان معتاد به مذاکره شده‌اند.

برخی از مسؤولان نگاه غرب زده دارند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس دولت اصلاحات مطالبی را در خصوص برجام در یکی از نشریات خارجی منتشر کرده‌اند. اگر در این مطالب دقت شود مشخص می شود که نگاه غرب‌زدگی در این دسته از افراد موج می‌زند. این نگاه در رییس‌جمهور نیز وجود دارد، زیرا ایشان نیز با افتخار از تایید برخی از سران جهان نسبت به دستاورد‌های خود سخن می‌گوید.

وی تاکید کرد: از رییس دولت اصلاحات باید پرسید، آیا وضعیت موجود چیزی جز «تکرار» شما نیست.

وی تصریح کرد: بنده از رییس‌جمهور می‌خوام در پیشگاه همگان از مردم و رهبر انقلاب عذرخواهی کند. آقای روحانی شش سال کلید تمامی مشکلات را در حل مسأله هسته‌ای و عمل به «برجام» معرفی کردند، اما در عمل شاهد بودیم این توافقنامه به ضرر ایران شد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی ادامه داد: به کف جامعه بیایید تا ببینید مردم در عسر و حرج زندگی می‌کنند. مردم به واسطه اقدامات‌تان توان نفس کشیدن هم ندارند. کلیت جامعه با همسایگان ویلا‌های چند هزار متری شما تفاوت آشکار دارد. طریقه نظرسنجی‌تان را عوض کنید تا متوجه شوید با ملت مقاوم ایران چه کرده‌اید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای روحانی، ۳۸ اصل قانونی اساسی مربوط به اختیارات رییس‌جمهور است که بیشترین تعداد اصول در میان اصول قوای سه‌گانه است، حال شما را چه شده که بعد از ۴۰ سال حضور در عرصه‌های ارشد مدیریتی نظام، مدعی هستید رییس‌جمهور اختیارات لازم را ندارد.

آقای روحانی حرمت لباس خود را نگه دارید

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از فاصله گرفتن برخی از مسؤولان از مردم، گفت: روزگاری نسلی که در این مملکت چشم باز کرد مطهری‌ها، طالقانی‌ها، بهشتی‌ها و رجایی‌ها و باهنر‌ها را دید، اما این نسل امروز به تنگ آمده، زیرا وقتی چشمان خود را باز می‌کند خاوری‌ها، مرتضوی‌ها، فریدون‌ها، رحیمی‌ها و زنجانی‌ها را می‌بیند.

وی گفت:‌ای کاش آقای روحانی حرمت لباسی را که به تن دارد حفظ می‌کرد و اینگونه به مسائل مختلفی همچون حجاب و عفاف ورود غلط نمی‌کرد.‌ ای کاش ایشان قدر رای ملت را می‌دانست.

حجت الاسلام موسوی لارگانی یادآور شد: رییس‌جمهور مدعی بود که در سال جاری واگذاری‌های گسترده‌ای صورت خواهد گرفت، از او می‌پرسم به ما و مردم اعلام کند این واگذاری‌ها سهم چه کسانی شده است.

گفتنی است نماینده مردم فلاورجان در پایان نطق خود با انتقاد شدید از بی توجهی وزارت نیرو به مشکل آب استان اصفهان، به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات