۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۱۶۵۶۵
جانشین فرمانده کل سپاه:

ثمره و تجربه دفاع مقدس سبب شد دشمن حتی خیال تعرض به ایران را هم نکند

ثمره و تجربه دفاع مقدس سبب شد دشمن حتی خیال تعرض به ایران را هم نکند
جانشین فرمانده سپاه گفت: ثمره خون شهدا و تجارب دفاع مقدس سبب شده دشمنان ما دیگر جرأت نکنند حتی خیال حمله و تعرض به ایران اسلامی را به مخیله خود راه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، با اشاره به خدمات و دستاوردهای سپاه در چند دهه اخیر، اظهار کرد: سپاه پاسداران باید همیشه در حالت آماده قرار داشته باشد تا بتواند در مسیر تحقق وعده‌های الهی گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه انجام تکلیف و رسالت شرط تحقق وعده‌های الهی است، اضافه کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران در چهار دهه گذشته با عمل به تکلیف و وظیفه انقلابی خود توانسته‌اند در دنیا عزت و قدرت کسب کنند.

سردار فدوی تصریح کرد: اگرچه اکنون اقتدار، امنیت و آرامش موجود در ایران شاید برای برخی عادی شده باشد؛ اما همین اقتدار برای دوستان و دشمنان ما در منطقه و جهان بسیار معنادار بوده و تعاریف متفاوتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار امروز ایران در نگاه دشمنان ما موضوع و واقعیتی آشکار بوده و آن‌ها هم بارها مجبور به اعتراف به این اقتدار و عظمت شده‌اند.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان از اقتدار ایران اسلامی هراس دارند، اظهار کرد: اکنون بیش از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی گذشته؛ اما در این مدت هیچ دولت و کشوری جرأت نکرده حتی یک گلوله به سمت ایران اسلامی شلیک کند؛ در حالی که دشمنی آن‌ها با ما آشکار است.

وی افزود: درواقع فداکاری ها و ثمره خون شهدا و تجارب دفاع مقدس سبب شده دشمنان ما دیگر جرأت نکنند حتی خیال حمله و تعرض به ایران اسلامی را به مخیله خود راه دهند.

سردار فدوی تصریح کرد: به همین دلیل هم دشمن به جای رویارویی مستقیم با ایران اسلامی به دوستان انقلاب متعرض می‌شود؛ در حالی که درواقع در حال رویارویی غیرمستقیم با ایران هستند.

وی افزود: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به سراغ حزب‌الله، انصار الله یمن، گروه‌های مقاومت فلسطینی و مبارزان عراقی رفته و در همه این عرصه‌ها هم شکست خورده است؛ به‌گونه‌ای که خود به این شکست‌ها معترف هستند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا خود اعتراف و اعلام کرد که ائتلاف مبارزه علیه دولت سوریه شکست خورده که درواقع این شکست در مقابل ایران و انقلاب اسلامی است.

گفتنی است، در این مراسم سرهنگ ابوالقاسم چمن به‌عنوان فرمانده جدید سپاه خراسان شمالی معرفی و جایگزین سردار سید حسن مرتضوی شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات