۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۶۲۶۶۲۴
نقوی حسینی:

رییس‌جمهور مبارزه با فساد را از برادر خود شروع کند

رییس‌جمهور مبارزه با فساد را از برادر خود شروع کند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از رفتار‌های شعاری رییس‌جمهور در مقابله با فساد به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود اظهار داشت: چهره ریاکار، سلطه‌گر و جنایتکار آمریکا در روزگار کنونی دیگر برای کسی پوشیده نیست و ملت ایران انواع خباثت‌های ممکن را از آمریکا دیده و امکان ندارد این رفتار‌ها را فراموش کند.
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگاه برخی از دولتی‌ها به جهت لزوم مذاکره با آمریکا، بیان داشت: وقتی خود آمریکا به صراحت می‌گوید که قصد چپاول نفت خاورمیانه را دارد، قطعا لایق مذاکره نیست و دلیلی وجود ندارد که عده‌ای در دولت همچنان دم از مذاکره می‌زنند. نقوی حسینی

نقوی حسینی با بیان اینکه نتیجه مذاکره با آمریکا، ذلت و خواری ایران است، اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی، مقاومت سازنده و تکیه بر توان داخلی تنها راه مقابله با آمریکاست و قوای مجریه، قضائیه و مقننه و دیگر دستگاه‌ها باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، مقاومت قهرمانانه را در دستور خود قرار دهند.

وی با اشاره به سخنان امروز رییس جمهور در یزد مبنی بر اینکه اقتصاد مقاومتی و مقاومت به مذاکره ختم می‌شود، گفت: این اظهارات رییس جمهور اشتباه است و وی باید بداند که مقاومت ما به پیروزی ختم می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی نقش بسیار مهمی در شرایط فعلی دارد که لازم است از اقدامات آیت الله رییسی در قوه قضائیه تقدیر و تشکر کنم.

نقوی حسینی اشاره به بخشی دیگر از سخنان رییس جمهور در یزد مبنی بر اینکه کشاندن چند نفر به دادگاه، مبارزه با فساد نیست، تصریح کرد: آقای رییس‌جمهور شما ۶ سال فرصت داشتید و می‌توانستید با فساد مبارزه کنید، پس چرا مبارزه با فساد در دستگاه‌های شما اجرا نشد؟ اگر به این مسئله اعتقاد دارید، بهتر است از برادر خودتان شروع کنید.

وی با اشاره به اینکه نهاده‌های کشاورزی بسیار گران شده است و کشاورزان مشکلات زیادی دارند، گفت: هزینه‌های دامپروران و کشاورزان ۲۰۰ تا ۳۰۰ برابر افزایش یافته است که باید فکری به حال آنان شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: برخی از راه‌های مواصلاتی کشور موجب قتل عام مردم شده است و علیرغم آنکه نمایندگان مجلس بار‌ها تذکر داده اند، اما دولت به حل این مشکل توجه نمی‌کند.

نقوی حسینی به مشکلات بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی علیرغم آنکه ۳۰ سال خدمت کرده اند، امروز مشکلات مالی متعددی دارند و گرفتار اجاره خانه، بیکاری فرزندان خود، تأمین جهیزیه، بیماری و خانه نشینی هستند و سؤال ما این است که چرا دولت اراده‌ای برای اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

وی افزود: بار‌ها دولتمردان درباره رتبه بندی فرهنگیان مطالبی را عنوان کرده اند، اما این طرح اجرا نمی‌شود.

نقوی حسینی در پایان و خطاب به روحانی، بیان داشت: ارتقای پاسپورت ایرانی، ارتقای ارزش پول ملی و توانمندسازی مردم پیشکش شما، بهتر است که جلوی افزایش قیمت‌ها در بازار را بگیرید و قیمت‌ها را تثبیت کنید. /۸۵۶/
ارسال نظرات