۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۲۵۳۲۴

فعالیت های گروه جهادی تبلیغی عماران ولایت برای خدمت به محرومان

فعالیت های گروه جهادی تبلیغی عماران ولایت برای خدمت به محرومان
گروه جهادی تبلیغی عماران ولایت اقدامات عمرانی و فرهنگی تبلیغی زیادی را در روستاها انجام داده و مشکلات عمرانی بسیاری از اهالی شهرستان و روستاها را حل کرده اند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گروه جهادی تبلیغی عماران ولایت اقدامات عمرانی و فرهنگی تبلیغی زیادی را در روستاها اجرا کرده اند و با کنار هم قرارگرفتن افراد کار بلد و دغدغه مند، شامل بنا، گچ کار، لوله کش، معمار و …. مشکلات عمرانی بسیاری از اهالی شهرستان و روستا را حل کرده اند.

در بحث فرهنگی نیز با کمک طلاب طرح آدینه را در روستاهای اطراف اجرا کرده اند، به طوری که شب‌های جمعه به روستاهای حواشی شهرستان طلاب را اعزام نموده اند؛ این طرح با استقبال خوبی روبه رو شده، به طوری‌که بعضی از روستاها برای تأمین خانه عالم اعلام آمادگی کردند.

از دیگر اقدامات گروه جهادی تبلیغی برگزاری برنامه مشاوره برای خانواده ها است، طلاب در قالب‌های مختلف برای روستاییان و اهالی شهرستان برنامه مشاوره خانواده داشتند.

وقتی پای مشکلات مردم به میان می‌آید تمام ارگان‌ها باید احساس وظیفه کنند و در این میان در کنار امام محله، سپاه ناحیه نیز به میدان آمده و جهاد سازندگی اقداماتی را به انجام رسانده است.

ارسال نظرات