۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۰۱۲۰۹
امام جمعه خرم آباد:

نجات کشور از چنگال اختلاس گران خواسته مردم است

نجات کشور از چنگال اختلاس گران خواسته مردم است
نماینده ولی فقیه در لرستان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و وجود اختلاس ها اشاره کرد و گفت: راه نجات کشور ایجاد امید و برخورد با اختلاس گران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم اباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام اعتکاف گفت: اعتکاف موجب ارتقای روح و جسم انسان در دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رییس قوه قضاییه اشاره کرد و عنوان داشت: ایشان از روزهای ابتدایی تأسیس قوه قضاییه در این نهاد حضور داشته و پله‌های ترقی در این دستگاه را در 38 سال گذشته به خوبی سپری کرده است و نشان داده که شخصیتی عادل و سالم است.

وی با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به فرمانده سپاه قدس از طرف رهبر معظم انقلاب در ایامی که بشار اسد به ایران آمد، افزود: این مهم نشان دهنده قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: اعطای این نشان به سردار قاسم سلیمانی نشان ‌دهنده رضایت کامل رهبری از ایشان است.

وی در ادامه به سالروز حمله تروریستی به نماز جمعه تهران اشاره کرد که در آن حادثه 14 نفر به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: به لطف الهی توطئه های دشمن در این سال ها همواره خنثی شد.

نماز جمعه سنگر بصیرت بخشی است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در 40 سال گذشته برای حضور کمرنگ مردم در نماز جمعه یادآور شد: به فضل الهی و با بصیرت مردم با وجود تمامی مشکلات شاهد حضور پرشور مردم در این نماز عبادی و سیاسی هستیم.

وی حضور مردم در نماز جمعه را خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب خواند و گفت: سنگر نماز جمعه سنگر بصیرت بخشی بوده و با آگاهی بخشی به مردم توطئه های دشمنان همواره خنثی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و عنوان کرد: باید جلوی فسادها و مشکلات اقتصادی گرفته شود، امروز مردم از فساد و اختلاس در دستگاه‌های اجرایی کشور ناراحت هستند و رنج می برند.

وی راه تسکین مردم و ایجاد امیدواری در جامعه را ایجاد تحول در دستگاه قضا عنوان کرد و بیان داشت: انتظار می رود آیت الله رئیسی، تحولی بزرگ در دستگاه قضایی کشور ایجاد نمایند و کشور را از چنگال اختلاس‌ گران نجات دهد.

سفر رییس جمهور به عراق نقطه عطفی در روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور است

امام‌ جمعه خرم‌آباد به سفر رییس ‌جمهور به عراق اشاره کرد و گفت: این سفر نقطه عطفی در روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور است.

وی افزود: با مقایسه سفر رییس جمهور ایران با سفر ترامپ به عراق متوجه می‌شویم که جمهوری اسلامی در تمام کشورهای منطقه از اقتدار و محبوبیت زیادی برخوردار است./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات