۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۰۱۷۳۷
معاون امور طلاب لرستان خبر داد؛

حضور جهادی طلاب و روحانیان در مناطق سیل زده لرستان

حضور جهادی طلاب و روحانیان در مناطق سیل زده لرستان
معاون امور طلاب حوزه علمیه لرستان گفت: طلبه ها و روحانیان استان با حضور در مناطق سیل زده استان به یاری هموطنان سیل زده رفته و فعالیتی جهادی دارند.

حجت الاسلام سعید بیرانوند، معاون امور طلاب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وضعیت بارندگی و مناطق سیل زده در استان لرستان بیان داشت: طلاب و روحانیان استان در مناطق سیل زده حضوری جهادی دارند.

وی افزود: طلبه ها و روحانیان استان لرستان از روزهای ابتدایی وقوع سیل د مناطق سیل زده حضور یافتند و با فعالیت جهادی و روحیه انقلابی به کمک هموطنان خود رفتند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به عضویت جمعی از طلبه های استان در جمعیت هلال احمر گفت: این افراد نیز همچنان در مناطق سیل زده فعالیت دارند و تلاش خود را برای بهبود وضعیت سیل زدگان و پیشگیری از وقوع حادثه ناشی از جریان سیل که در بارندگی روزهای آینده هشدار داده شده است، ادامه می دهند و مشغول خدمت رسانی هستند.

وی جمع آوری وسایل مورد نیاز همچون مواد غذایی، البسه، پتو و دیگر اقلام مورد نیاز برای سیل زدگان و تشویق مردم برای کمک رسانی به سیل زدگان از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان است.

حجت الاسلام بیرانوند در ادامه به فعالیت حوزه علمیه لرستان در زمینه اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: برای تأمین اسکان مسافران برخی مدارس علمیه همچون شهرستان کوهدشت و پلدختر آماده میزبانی از مسافران هستند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیان و طلاب لرسانی همراه و همگام دیگر هموطنان برای کمک به مردم آسیب دیده در مناطق سیل زده و جلوگیری از وقوع حادثه مشغول خدمت رسانی هستند و صحنه را ترک نخواهند کرد./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات