۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۰۲۸۷۷
حجت الاسلام قائمی خبر داد؛

حضور طلاب جهادی مدرسه علمیه نوشهر در مناطق سیل زده لرستان

حضور طلاب جهادی مدرسه علمیه نوشهر در مناطق سیل زده لرستان
مدیر مدرسه علمیه شهید بهشتی(ره) نوشهر از اعزام طلاب این مدرسه علمیه در قالب گروه جهادی انصار المهدی جهت کمک رسانی به مردم لرستان خبر داد.
حجت الاسلام محمد جواد قائمی، مدیر مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از اعزام طلاب این مدرسه علمیه در قالب گروه جهادی انصار المهدی جهت کمک رسانی به مردم لرستان خبر داد.
 
وی با بیان این که این گروه شامل تعدادی از طلاب جهادی و بسیجی این مدرسه علمیه است که در قالب یک گروه جهادی اعزام شده اند، افزود: این گروه در منطقه دو آب استان لرستان مستقر و به ارائه خدمات و کمک رسانی به مردم سیل زدن این منطقه می‌پردازند.
 
حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که تاکنون تعداد زیادی از منازل مردم این منطقه از سوی طلاب جهادی مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر پاکسازی و لایروبی شده است، خاطرنشان کرد: این تلاش طلاب جهادی در لبیک به سخنان مقام معظم رهبری در کمک همه اقشار و گروه‌ها به سیل زدگان است.
 
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان به نوبه خود خدمات متنوع و ارزشمندی را به سیل زدگان مناطق مختلف کشور ارائه دادند، بیان داشت: پس از بازگشت شرایط در مازندران به حالت عادی بسیاری از طلاب و گروه‌های جهادی به سایر استان‌های کشور اعزام شدند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این حضور پررنگ با وجود تبلیغات منفی و دروغین دشمنان انقلاب و نظام، موجب تسریع در روند خدمات رسانی به مردم سیل زده شده است، خاطرنشان کرد: توان اجرایی دولت و سایر دستگاه‌های کشور محدود است و با توجه به حجم خرابی‌ها ضرورت داشت همه مردم و گروه‌های خودجوش و جهادی برای کمک به سیل زدگان بسیج شوند.
 
حجت الاسلام قائمی با بیان این که خوشبختانه با درک شرایط از سوی آحاد مردم خدمات رسانی به مردم سیل زده مناطق مختلف کشور سرعت گرفته است، افزود: طلاب جهادی حاضر در مناطق مختلف کشور نیز با عمل به وظیفه خود در این امر خطیر در کنار مردم خواهد ماند.
 
وی با اشاره به این که مردم از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی طلاب و روحانیان رضایت کامل دارند، خاطرنشان کرد: مردم این مناطق سیل زده وقتی طلاب و روحانیان استان‌های دیگر را در کنار خود می‌بینند در روحیه آن‌ها اثر مضاعفی داشته و موجب دلگرمی آن‌ها شده است.
 
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در جریان سیل اخیر به وظیفه خود در برابر مردم به خوبی عمل کرده است، تصریح کرد: با این حضور پررنگ و اثربخش روحانیت، بار دیگر توطئه دشمنان در این خصوص خنثی شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات