۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۰۳۰۱۱

دوره آموزش زبان چینی ویژه طلاب برگزار می شود

دوره آموزش زبان چینی ویژه طلاب برگزار می شود
دوره های حضوری زبان چینی ویژه برادران طلبه به همت مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی و مرکز زبان حوزه علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام فصیح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره های حضوری زبان چینی ویژه برادران طلبه، گفت: این دوره ها در مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی العالمیه  همچنین مرکز زبان حوزه برگزار می شود.

کارشناس نام نویسی دوره های زبان چینی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: برای نام نویسی در این دوره ها شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است زیرا طلاب دارای مدرک بالاتر در مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی و طلاب دارای مدرک پایین تر در مرکز زبان حوزه به فعالیت خواهند پرداخت.

وی با اشار به مزایای شرکت در دوره های زبان چینی ویژه طلاب، گفت: روش آموزش بومی، کارگاه مباحثه زبان، دوره فشرده زبان، همکاری با زبان آموزان موفق هم چنین استقاده از ممتازین دوره برای تبلیغ از جمله مزایای شرکت در دوره های آموزشی زبان چینی است.

حجت الاسلام فصیح در زمینه زمان برگزاری و مدت دوره آموزشی زبان چینی ابراز کرد: دوره آموزش زبان چینی بیش از دو سال از شنبه تا چهارشنبه به مدت سه ساعت برگزار می شود.

کارشناس نام نویسی دوره های زبان چینی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی به شیوه های نام نویسی در این دوره اشاره کرد و افزود: طلاب علاقه مند می توانند جهت نام نویسی تا 29 فروردین ماه از ساعت 13 تا 17 با شماره 09196158487 تماس گیرند یا نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و پایه حوزه و شماره موبایل خود را به آی دی @fasihmohsen ارسال کنند.

وی ادامه داد: همچنین طلاب علاقه مند به شرکت در دوره آموزش زبان چینی می توانند در ساعات اداری به صورت حضوری به مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی واقع در خیابان ارم، جنب پاساژ قدس، اتاق 208مراجعه کنند./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات