۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۰۴۴۱۴
امام جمعه موقت کاشان:

امروز آمریکا ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است

امروز آمریکا ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است
حجت الاسلام احتشام با اشاره به اینکه امروز برخی در داخل، ملت را از آمریکا می‌ترسانند، گفت: امروز آمریکا ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراها، گفت: این دوره نیز به مانند دوره‌های قبل به سرعت تمام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منتخبان جدید شورا‌های اسلامی به اندازه‌ای به مردم خدمت کنند که انجام این حجم از خدمت برای منتخبان آینده شورا‌ها سخت و دشوار باشد ابراز امیدواری کرد منتخبان شورای آینده اسلامی شهر کاشان برای خدمت به مردم تلاش کنند و کارنامه درخشانی را از خود بر جای بگذارند تا برای منتخبان آینده الگو باشند.

حجت الاسلام احتشام گفت: ملت ایران ملت نجیب خوبی است و هر مسؤولی در خدمت مردم باشد و به ملت خدمت کند بداند که مردم ایران قدرشناس هستند و هیچگاه خدمات مسؤولان خود را فراموش نخواهند کرد.

وی در ادامه با تبریک هفته کارگر به کارگران زحمت کش کشور با اشاره به اینکه بسیاری از کارآفرینان کشور ابتدا با کارگری آغاز کردند، ابراز کرد: امروز کارگران شرایط سخت و دشواری را پشت سر می‌گذارند و تنها قشر کارگر نیست که این شرایط سخت را تحمل می‌کند بلکه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه که از حداقل دستمزد کارگران کمتر دریافت می‌کنند همین شرایط را دارند.

امام جمعه موقت کاشان از طلاب حوزه‌های علمیه به عنوان ضعیف‌ترین قشر جامعه نام برد و یادآورشد: یکی از مشکلات امروز حوزه‌های که سبب دور شدن نخبگان از حوزه‌های علمیه می‌شود مشکلات معیشتی و زندگی سخت در حوزه است.

وی د رادامه با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و پاسداشت مقام معلم و گرامیداشت روز معلم، گفت: شهید مطهری توانست سرنوشت فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی را بیمه کند و اگر شهید مطهری به شهادت نرسیده بود آثار شهید مطهری مورد توجه قرار نداشت.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با تأکید بر برائت از دشمنان امام زمان (عج) گفت: شکست آمریکا در طبس تنها اولین و آخرین حمله آمریکا به انقلاب اسلامی ایران نبود، از این رو امام خمینی (ره) می‌فرماید، آمریکا هر زمانی که قدرت حمله به ایران را داشته باشد بدون اطلاع قبلی به ایران حمله خواهد کرد.

حجت الاسلام احتشام بیان کرد: آنچه امروز انقلاب اسلامی ایران و ملت ایران را در برابر دشمن بیمه می‌کند همان راهی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم با تأکید بر توجه به گام نخست نوشت.

حجت الاسلام احتشام گفت: کسانی که امروز جاده صاف کن آمریکا و ترامپ هستند باید بدانند سربازان امام زمان (عج) به فرمان رهبری نه تنها آمریکا بلکه تمامی رژیم‌های مبتنی بر امپریالیسم و مارکسیسم و صهیونیسم و لیبرالیسم را نابود خواهند کرد و حکومت ناب اسلامی را جایگزین آن خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز برخی در داخل ملت را از آمریکا می‌ترسانند، افزود: امروز آمریکا ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است و نیرو‌های نظامی ارتش و سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران چنان عرصه را به دشمن تنگ کرده که حتی در آب‌های ساحلی خودشان نیز امنیت ندارند.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: ما فرزندان محرم و عاشورا هستیم که اگر تهدید شویم عاشورایی هستیم و اگر ما را تحریم کنند رمضانی هستیم./۱۳۰۷/پ202/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات