۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۱۶۸۷۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عمق حقیقت غدیر در برپا داشتن حق و عدالت خلاصه می‌شود

عمق حقیقت غدیر در برپا داشتن حق و عدالت خلاصه می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: به یقین نظام علوی اصلاح کننده جهان بشر و گستراننده عدل بر روی زمین است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به آیه ۷۱ سوره مبارکه مؤمنون خاطرنشان کرد: به یقین اگر روزی جریان حق در عالم هستی از میان برود، فساد زمین و آسمان‌ها را فراخواهد گرفت.

وی مردم ایران را پرچمدار جریان حق در کشور بیان کرد و گفت: پیروی مردم ایران از پیامبر اکرم (ص) و حرکت در مسیر اهل بیت (ع) سبب شد پرچم حق و عدالت از سوی آن‌ها در جهان برپا شود و این چیز کمی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه نظام علوی اصلاح کننده جهان بشر و گستراننده عدل بر روی زمین است، ادامه داد: به یقین عمق حقیقت غدیر در برپا داشتن حق و عدالت خلاصه می‌شود.

امام جمعه شهرکرد بر پاداشتن جشن و محافل سرور برای فراموش نشدن حقیقت غدیر را ضروری دانست و افزود: تنها حفظ شعائر کافی نیست و حمد و سپاس برای تمسک به علی (ع) نباید تو خالی باشد بلکه حقیقت غدیر یعنی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم استکبار و شرک و نفاق در داخل و خارج که باید پاس داشته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مقاومت غدیری ملت ایران جواب داده است، گفت: امروز نه تنها ملت ایران بلکه تمام ملت‌هایی که از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند سربلند هستند که مصداق آن دیدار گروه مقاومت یمن با رهبر معظم انقلاب بود که ایشان پیروزی آنان را قریب الوقوع ارزیابی کردند.

وی توقیف کشتی انگلیسی از سوی ایران را نمونه بارزی از اقتدار امروز نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمن باید بداند امروز مردم شجاع، قوی، ایستاده و مقاوم بر کشور حاکمند و مقاومت را به اقصی نقاط جهان صادر می‌کنند که این همان فرهنگ ناب غدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، شیخ زکزاکی را یکی از پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی معرفی و خاطرنشان کرد: او در نیجریه میلیون‌ها شیعه را پرورش داد و زبونی دشمن در برابر او به آنجا رسید که به مدت ۴ سال او را در بدترین شرایط حبس کرد حال آنکه نام او در جهان پیچیده و عزت جهانی دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در سایه مقاومت تمام توطئه‌ها خنثی می‌شود، یادآوری کرد: ایستادگی و مقاومت در امور داخلی نیز در عرصه‌های مختلف مانند اقتصاد قوی، دانش‌بنیان، و بنیادی، رفع مشکلات معیشتی، اقتصاد مقاومتی، حمایت جدی از تولید، حمایت از نخبگان و استعدادها، حمایت از مراکز دانش بنیان و توجه به خواسته‌ها و مطالبات باید تحقق بیابد.

وی با اشاره به مطالبات بحق و قانونی مردم چهارمحال و بختیاری در حوزه آب، گفت: اکنون مطالبات مردم نجیب، ولایتمدار، پایبند نظام و آرمان‌های امام و خون شهدا مطرح است که مسؤولان باید گوش شنوای این مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با دعوت از وزیر نیرو برای حضور در استان و شنیدن مطالبات مردم، تأکید کرد: مردم بصیر استان می‌دانند که نباید بهانه دست دشمن و اجازه موج سواری به او داد؛ انتظار می‌رود که مسؤولان گوش شنوا برای مطالبات داشته باشند و بدانند که این مردم تحمل می‌کنند، اما به دل می‌گیرند و این امر نتیجه مطلوبی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان خاطرنشان کرد: البته بخشی از مطالبات مردم مورد توجه قرار گرفته است که توضیحات آن را به مسؤولان محول می‌کنم و امید و انتظار این است که مردم خوب استان را با همان نجابت همیشگی در کنار نظام و انقلاب داشته باشیم. /۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
هر چه داریم از غدیر است سلام و صلوات بر حضرت رسول اکرم و درود بر مولا علی علیه السلام
0
0