۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۲۱۰۸۰
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

مذاکره سبب زیاده خواهی دشمن می‌شود| پهپادهای یمن آمریکا را بی آبرو کرد

مذاکره سبب زیاده خواهی دشمن می‌شود| پهپادهای یمن آمریکا را بی آبرو کرد
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ناتوانی آمریکا و عربستان در مقابله با یمن سبب بی آبرویی آنها شده است، گفت: مذاکره باعث می‌شود دشمنان زیاده خواهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه انسان اگر به دیگران بدی کند و کلاهی بر سر کسی بگذارد در حقیقت خود را متضرر کرده است، گفت: مردم یاری رسان نیازمندان باشند و افرادی که توانایی دارند در این ایام از دانش آموزان محروم حمایت کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با انتقاد از اخذ وجوهات غیرقانونی در برخی مدارس، خاطرنشان کرد: اینکه یک نفر را به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در پرداخت مبلغ ثبت نام مدرسه محروم از تحصیل و ثبت نام در مدرسه کنند غیرقانونی و غیرشرعی است.

هفته دفاع مقدس ایام الله است

وی با اشاره به مشکلات مالی که آموزش و پرورش کشور و مدارس به آن دچار هستند، تصریح کرد: خیرین در ساخت و تجهیز مدارس یاری رسانی کنند و مدارس هم به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند و همه یاری رسان یکدیگر باشیم تا مشکلات مالی و معیشتی باعث مشکلات تحصیلی دانش آموزان نشود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، هفته دفاع مقدس را ایام الله ذکر کرد و گفت: این ایام الله باید گرامی داشته شود تا یاد و خاطره رشادت‌ها و از جان گذشتی رزمندگان، ایثارگران و شهدای دفاع مقدس همیشه در جامعه و در میان مرده زنده بماند، همانطور که عاشورا و واقعه کربلا و شهدای کربلا را زنده نگه داشته‌ایم و آثار و برکات آن در جامعه به خوبی مشخص است.

پهپادهای یمن آمریکا و عربستان را بی آبرو کردند

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه حمله پهپادهای یمن به تجهیزات عربستان سعودی سبب بی آبرویی عربستان و آمریکا شده است، اظهار کرد: علیرغم اینکه تجهیزات پیشرفته آمریکایی در اختیار عربستان قرار دارد نتوانسته‌اند علیه پهپادهای یمن کاری از پیش ببرند و متحمل ضربات سنگینی شده‌اند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: موشک‌های زمین به هوای آمریکایی که عربستان با هزینه‌های زیاد خریداری کرده است در برابر مقاومت و شجاعت حوثی‌ها ناکارآمد بوده است و امروز شاهد ناتوانی دو کشور مدعی نظیر آمریکا و عربستان در برابر یک گروه مقاومت در یمن هستیم.

وی با اشاره به ادعای آمریکا و عربستان مبنی بر حمله 10 پهپاد به تأسیسات نفتی عربستان از ایران، عنوان کرد: این ادعا اگرچه دروغ است اما نشان می‌دهد دشمنان در هراس از قدرت ما هستند و به خوبی می‌دانند کشور ما از چه قدرت در تقابل با دشمنان برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به بیانات اخیر امام خامنه‌ای در درس خارج ایشان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که دشمنان از تحریم‌های حداکثری برای کشاندن ما پای میز مذاکره و تسلیم کردن ما استفاده می‌کنند، اگر به مذاکره تن دهیم خواسته‌های دشمن هر روز بیشتر خواهد شد. بنابر فرموده قرآن کریم اگر اهل مقاومت باشیم هر روز قدرت ما بیشتر خواهد شد به همین دلیل نباید تن به مذاکره با دشمنان بدهیم./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات