۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۲۹۲۰۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

برخی از مدعیان خط امام در فتنه اخیر در صف دشمن بودند

برخی از مدعیان خط امام در فتنه اخیر در صف دشمن بودند
آیت الله ری شهری با بیان اینکه فتنه گران و حامیان آنان در صف آمریکا و اسرائیل قرار دارند، گفت: برخی از مدعیان خط امام در فتنه اخیر در صف فرعون زمان آمریکا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز پیش از آغاز درس خارج فقه که در مدرسه علمیه همین آستان مقدس برگزار شد، گفت: فقیه راستین می تواند مرشد مردم و دلیل رشاد باشد، فقیه حقیقی نه تنها با علم و گفتار بلکه با عمل و رفتار دیگران را ارشاد می کند.

وی  ساده ترین راه شناخت راهنمایان راستین را رفتار و کردار آنان بیان کرد و ادامه داد: فرعون و مومن آل فرعون هر دو مدعی بودند که رشاد هستند در حالی که رفتار و کردار آنان متفاوت بود.

آیت الله ری شهری آمریکا را فرعون زمانه معرفی کرد و گفت: امروز آمریکا مدعی است که خیر و صلاح ملت ایران را می خواهد در حالی که از طریق مزدورانش به قتل و غارت اموال مردم دست می زند و مزدوران را مردم معرفی می کند؛ در نقطه مقابل آمریکا مردم و رهبری که موسی زمانه است قرار دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در فتنه اخیر جای فرعون و موسی برای برخی از افراد که در خط امام بودند عوض شد؛ این از علائم آخر الزمان است.

وی با استناد به کلام پیامبراکرم(ص)، عنوان کرد: حضرت می فرمایند: در آخرالزمان از فتنه ناراحت نباشید چون این فتنه ها منافقان را مشخص و نابود می کند؛ آنهایی که در فتنه اخیر در مقابل رهبر انقلاب قرار گرفتند و از آمریکا و ایادی او حمایت کردند ماهیت خود را بیش از پیش آشکار ساختند.

آیت الله ری شهری در پایان خاطرنشان کرد: بنده در فتنه 88 هم عرض کردم کسانی که در برابر این نظام بایستند عاقبت بخیر نمی شوند، آنان با طرفداری از فرعون زمان در صف آمریکا و اسرائیل قرار دارند./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات