۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۸۴۵۳۲
حجت الاسلام سید نژاد:

جشنواره پاسخ برتر برگزار می شود

جشنواره پاسخ برتر برگزار می شود
حجت الاسلام سید نژاد درباره جشنواره پاسخ برتر، گفت: در جشنواره پاسخ برتر سعی کردیم که پاسخ به شبهات در قالب های نوین، ساده نگاری و کوتاه برای مخاطبین طراحی شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عباس سید نژاد دبیر جشنواره پاسخ برتر، پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین جشنواره پاسخ برتر، با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: نخستین جشنواره پاسخ برتر در قالب های مختلف و نوین از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید نژاد بیان کرد: در جشنواره پاسخ برتر سعی کردیم که پاسخ به شبهات در قالب های نوین، ساده نگاری و کوتاه برای مخاطبین طراحی شود.

دبیر جشنواره برتر با بیان اینکه متأسفانه جامعه دینی ما از قالب های هنری و رسانه ای در پاسخگویی به شبهات بهره نبرده است، گفت: در جشنواره پاسخ برتر، سعی بر این شده که قالب های هنری و رسانه ای در پاسخ به شبهات مطرح روز و در فضای مجازی حمایت و تقویت شود.

حجت الاسلام سید نژاد بیان کرد: نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره پاسخ برتر ارسال کنند.

دبیر جشنواره پاسخ برتر با اشاره به اینکه موضوعات این جشنواره تمام مفاهم دینی را شامل می شود، گفت: این جشنواره در موضوعات ادیان، مذاهب، تاریخ سیاست، فقه، قرآن، حدیث و کلام و همچنین تمام شهبات رایج در فضای مجازی برگزار می شود.

دبیر جشنواره پاسخ برتر با بیان اینکه این جشنواره در ایده ها و قالب های نوین برگزار می شود، افزود: بخش نوشتاری در قالب های کتاب، مقاله یادداشت، در بخش ادبی در قالب های شعر داستان، روایت گویی، در بخش چند رسانه ای در قالب های فیلم کوتاه، نقد فیلم، و در رشته هنرهای تجمسی در قالب های گرافیک عکس، نگارگری کاریکاتور و عکس نوشت سایر قالب های هنری برگزار می شود.

 جشنواره پاسخ برتر با هدف حمایت از تولیدات پاسخ به شبهات برگزار می شود

حجت الاسلام سید نژاد بیان کرد: فراخوان این جشنواره در پیشخوان سایت حوزه علمیه و سایت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات بارگذاری شده و همچنین کانال ایتا ویژه دبیرخانه جشنواره پاسخ برتر تشکیل شده است.

دبیر جشنواره پاسخ برتر با بیان اینکه اختتامیه جشنوراه پاسخ برتر در اواسط اسفند ماه امسال برگزار می شود، افزود: هدف اصلی برگزاری این جشنواره حمایت از تولیدات در زمینه پاسخ گویی به شهبات رایج می باشد و در این زمینه با مجموعه و نهادهای مختلف ارتباط برقرار شده است.

وی با بیان اینکه سایت «پاسخ‌تی‌وی» طراحی و راه اندازی شده، گفت: همزمان با عید غدیر سایت «پاسخ‌تی‌وی» رونمایی خواهد شد و در این سایت به صورت هفتگی چهار ساعت برنامه تصویری تولید و پخش خواهد شد.

حجت الاسلام سید نژاد بیان کرد: میز همکاری مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه با صدا و سیما راه اندازی شده تا برنامه ها و تولیدات این مرکز از شبکه های مختلف رسانه ای پخش شود.

گفتنی است، در پایان این نشست خبری از پوستر جشنواره پاسخ برتر رونمایی شد.

ارسال نظرات