آسیب شناسی عرصه تبلیغ

آسیب شناسی عرصه تبلیغ

تعداد اخبار: ۲۳
آسیب شناسی مشکلات تبلیغ، ناهماهنگی نهادهای فرهنگی و تبلیغی، کارهای موازی و تکراری را از آفت‌های این عرصه
khabar.png
23 مورد
Yaddasht.png
0 مورد
Goft o goo.png
0 مورد
graphic.png
0 مورد
Movie.png
0 مورد
Aks.png
0 مورد
تداخل کاری، حرکت‌های موازی و تکرار بی‌جهت؛ سه آفت مهم در عرصه تبلیغ
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۲۳)

تداخل کاری، حرکت‌های موازی و تکرار بی‌جهت؛ سه آفت مهم در عرصه تبلیغ

آیت الله فقیهی ضمن آسیب شناسی مشکلات تبلیغ، ناهماهنگی نهادهای فرهنگی و تبلیغی، کارهای موازی و تکراری را از آفت‌های این عرصه برشمرد.
شبکه سازی مجموعه‌های تبلیغی لازمه حرکت رو به جلو
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۲۲)

شبکه سازی مجموعه‌های تبلیغی لازمه حرکت رو به جلو

حجت الاسلام وافی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب نسبت به شبکه سازی میان مجموعه‌های تبلیغی، گفت: اگر این کار شکل نگیرد، نمی‌توانیم به سمت جلو حرکت کنیم.
برنامه ریزی کلان؛ حلقه مفقوده کار تبلیغی
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۲۱)

برنامه ریزی کلان؛ حلقه مفقوده کار تبلیغی

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: قطعا اگر با یک حرکت صحیح، کار تبلیغ در کشور را دنبال کنیم، یعنی همه مبلغان با برنامه ریزی کلان در امر تبلیغ وارد شوند خلأها بر طرف خواهد شد.
سیاست‌های کلی تبلیغ بر اساس ارزش‌های اسلام و انقلاب تبیین شود
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۲۰)

سیاست‌های کلی تبلیغ بر اساس ارزش‌های اسلام و انقلاب تبیین شود

حجت الاسلام احتشام بهترین راهکار در بخش نرم افزاری را تبیین و تفسیر سیاست‌های کلی تبلیغ از منظر ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست.
بی‌توجهی دفتر تبلیغات به مبلغان
آسیب‌شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۹)

بی‌توجهی دفتر تبلیغات به مبلغان

حجت الاسلام بیرامی با بیان این‌که در برخی موارد مبلغان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی مورد بی‌توجهی قرار گرفته اند، گفت: اگر تبلیغ نباشد مسائل علمی هم معطل می‌مانند.
مسؤولان نهادهای تبلیغی باید سختی‌های تبلیغ را چشیده باشند
آسیب‌شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۸)

مسؤولان نهادهای تبلیغی باید سختی‌های تبلیغ را چشیده باشند

حجت اسلام غروی گفت: کسی باید مجموعه تبلیغی را اداره کند که سختی‌ها و دردها در زمینه تبلیغ را چشیده و محرومیت‌ها و هجرت‌ها را دیده باشد.
وضعیت نگران کننده تبلیغ در دفتر تبلیغات با وجود بودجه‌های مناسب
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۶)

وضعیت نگران کننده تبلیغ در دفتر تبلیغات با وجود بودجه‌های مناسب

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با ضروری دانستن ایجاد دانشگاه تبلیغ از سوی دفتر تبلیغات، از این‌که مهم‌ترین نهاد تبلیغی در حوزه به این موضوع مهم به عنوان امری در حاشیه نگاه می‌کند انتقاد کرد.
کارکرد نهادهای تبلیغی شفاف شود
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۵)

کارکرد نهادهای تبلیغی شفاف شود

حجت الاسلام قربانی باید کارکرد نهادها یا سازمان‌های تبلیغی شفاف شود به عنوان مثال باید معین شود وظیفه دفتر تبلیغات فقط تبلیغات است اما چنین موردی مشاهده نمی‌شود.
سبک ارتباط گیری مبلغان با مردم باید تغییر کند
آسیب‌شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۴)

سبک ارتباط گیری مبلغان با مردم باید تغییر کند

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد معتقد است که در زمینه ارتباط برقرار کردن مبلغان با مردم اشکالاتی وجود دارد و رفع این مشکل نیازمند کار کارشناسی است.
دفتر تبلیغات در دوران کرونا چه خدمتی به مبلغان ارائه کرد؟!
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۳)

دفتر تبلیغات در دوران کرونا چه خدمتی به مبلغان ارائه کرد؟!

حجت الاسلام سعیدی با بیان این‌که تمامی نهادها در ایام شیوع کرونا آسیب‌های رسیده به نیروهای خود را تأمین کردند، گفت: متأسفانه دفتر تبلیغات در این زمینه برای مبلغان کاری انجام نداده است.
فقدان وحدت رویه؛ ضربه‌ای مهلک بر پیکره «تبلیغ»
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۲)

فقدان وحدت رویه؛ ضربه‌ای مهلک بر پیکره «تبلیغ»

حجت الاسلام پناهیان نگاه جهادی، روحیه انقلابی و سرعت عمل را سه اصل مورد نیاز عرصه تبلیغ دانست و گفت: مسؤولان تبلیغی بدانند عدم اتحاد و نبود وحدت رویه آنها چه ضربه مهلکی وارد ساخته است.
مطالبه جدی حوزویان؛ حضور فعال و روشنگرانه دفتر تبلیغات در بزنگاه‌ها
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۱)

مطالبه جدی حوزویان؛ حضور فعال و روشنگرانه دفتر تبلیغات در بزنگاه‌ها

حجت الاسلام گرجی با بیان این‌که دفتر تبلیغات از ظرفیت و سرمایه‌ای که در اختیار دارد به درستی استفاده نکرده است، گفت: نیروها و دلسوزان انقلاب انتظار دارند دفتر حضور تشکیلاتی، فعال و روشنگرانه در بزنگاه‌ها داشته باشد.
فهم مشترکی در مسأله تبلیغ وجود ندارد
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱۰)

فهم مشترکی در مسأله تبلیغ وجود ندارد

حجت الاسلام ولدان با تصریح بر این که نسبت به مسأله تبلیغ فهم مشترکی وجود ندارد، گفت: به واسطه عدم افق مشترک، فهم مشترک در تبلیغ ایجاد نشده است.
تهیه اطلس تبلیغی؛ باری که بر زمین مانده
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۹)

تهیه اطلس تبلیغی؛ باری که بر زمین مانده

حجت الاسلام جوشقانیان گفت: مبلغی که در منطقه ای در حال تبلیغ است باید مشکلات آنجا را بشناسد چنانچه پزشک نیز در صورت شناخت از بیماری قادر به درمان خواهد بود.
دفتر تبلیغات با بدنه حوزه ارتباط چندانی ندارد/ چه میزان از بودجه صرف تبلیغ می‌شود؟
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۸)

دفتر تبلیغات با بدنه حوزه ارتباط چندانی ندارد/ چه میزان از بودجه صرف تبلیغ می‌شود؟

حجت الاسلام مقدمی فلسفه وجودی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را مسأله تبلیغ دانست و در عین حال این سؤال را مطرح کرد که چه میزان از بودجه دفتر صرف کارهای تبلیغی می‌شود؟
هم‌افزایی، تقسیم کار، مطالبه‌گری؛ حلقه وصل جزایر تبلیغی
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۷)

هم‌افزایی، تقسیم کار، مطالبه‌گری؛ حلقه وصل جزایر تبلیغی

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد هم‌افزایی بر محور تقسیم کار براساس مزیت نهادهای تبلیغی را مهم‌ترین راهکار برای ایجاد هماهنگی میان نهادهای اعزام تبلیغ دانست.
ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» راه اندازی شد
از سوی خبرگزاری رسا؛

ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» راه اندازی شد

ویژه نامه «آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ» از سوی خبرگزاری رسا با هدف انعکاس دیدگاه‌ها و راهکارهای اساتید، فضلا و خطبای حوزوی در این زمینه راه اندازی شد.
تشکیل جبهه تبلیغی؛ تکلیفی شرعی / گرفتاری «تبلیغ» در پیچ و خم‌های سازمانی
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۶)

تشکیل جبهه تبلیغی؛ تکلیفی شرعی / گرفتاری «تبلیغ» در پیچ و خم‌های سازمانی

حجت الاسلام عزت زمانی با ابراز تأسف از این‌که نهادهای تبلیغی به سازمان اداری تبدیل شدند، گفت: به همین دلیل این مراکز آن گونه که باید اثر اجتماعی لازم را ندارند.
حجت الاسلام رضوی مهر: نهادهای تبلیغی از عمل کردن به صورت جزیره‌ای دوری کنند
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۵)

حجت الاسلام رضوی مهر: نهادهای تبلیغی از عمل کردن به صورت جزیره‌ای دوری کنند

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تأکید بر فاصله گرفتن نهادهای تبلغی از عمل کردن به صورت جزیره‌ای تهیه نقش راه و وحدت رویه در عرصه تبلیغ را ضروری دانست.
حجت الاسلام نبوی: شورای عالی تبلیغ تحت اشراف رهبر انقلاب تشکیل شود
آسیب‌شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۴)

حجت الاسلام نبوی: شورای عالی تبلیغ تحت اشراف رهبر انقلاب تشکیل شود

حجت الاسلام والمسلمین نبوی تشکیل شورای عالی تبلیغ از سوی رهبر معظم انقلاب را راه حل مشکل عدم هماهنگی و انسجام در میان سازمان های تبلیغی دانست.
تأسیس نهاد تبلیغی جدید؛ در آمدن از چاله و افتادن به چاه
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۳)

تأسیس نهاد تبلیغی جدید؛ در آمدن از چاله و افتادن به چاه

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با ابراز تعجب از اینکه برخی برای حل مشکل تعدد مراکز تبلیغی پیشنهاد تأسیس نهاد دیگری می‌دهند، این کار را دچار شدن به اشتباه بزرگتر دانست.
وجهه تبلیغی دفتر تبلیغات به مرور کمرنگ شد
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۲)

وجهه تبلیغی دفتر تبلیغات به مرور کمرنگ شد

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که دفتر تبلیغات در حوزه‌های مختلفی ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: وظیفه اصلی دفتر تبلیغات اسلامی اعزام مبلغ است.
حوزه متولی تبلیغ است/ اتاق فکر تبلیغ با حضور صاحب نظران تشکیل شود
آسیب شناسی مشکلات عرصه تبلیغ (۱)

حوزه متولی تبلیغ است/ اتاق فکر تبلیغ با حضور صاحب نظران تشکیل شود

استاد حوزه علمیه قم حوزه علمیه را متولی امر تبلیغ دانست و بر عمل کردن سایر سازمان ها و نهادها در عرصه تبلیغ، براساس برنامه های حوزه علمیه تأکید کرد.
  • ۱