تحریف امام خمینی

تحریف امام خمینی

تعداد اخبار: ۲۳
امام خمینی(ره) نه فقط در ایران بلکه در سراسر عالم به عنوان رهبری بزرگ شناخته می شود. امروزه زندگانی و افکار متعالی امام، الهام بخش حرکت های اصلاحی و انقلابی در جهت استیفای حقوق مظلومین و مستضعفین در سراسر دنیاست. چنین جایگاهی اقتضای آن دارد که این اسوه هدایتگری، به گونه ای معرفی شود که مخاطبان مشتاق بتوانند با حقیقت همیشه جاوید خمینی کبیر، اُنس بگیرند
khabar.png
23 مورد
Yaddasht.png
0 مورد
Goft o goo.png
0 مورد
graphic.png
0 مورد
Movie.png
0 مورد
Aks.png
0 مورد
خبر امام خمینی به حوزه ها نرسیده است!
حجت الاسلام لک زایی:

خبر امام خمینی به حوزه ها نرسیده است!

پژوهشگر پژوهشگاه امام صادق(ع) با اشاره به نیاز تبیین اندیشه امام خمینی(ره) در جامعه گفت: حضور اندیشه های حضرت امام و افکار حضرت امام کمرنگ است.
حرم امام گسترش یافت، اما تفکرات ایشان نه
حجت الاسلام شبان نیا:

حرم امام گسترش یافت، اما تفکرات ایشان نه

حجت الاسلام قاسم شبان نیا، گفت: حرم توسعه یافت، اما تفکرات امام (ره) در حال ضیق شدن و کم رنگ شدن در جامعه است.
سخنانی در زمان حیات امام به ایشان نسبت می دادند که از ایشان نبود
حجت الاسلام یزدانی مقدم:

سخنانی در زمان حیات امام به ایشان نسبت می دادند که از ایشان نبود

عضو پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با تاکید بر اهمیت رعایت اخلاق در نقل قول ها گفت: اگر مطالبی را خلاف واقع، نسبت به امام(ره) و علمای دیگر نقل کنیم،قیامت باید پاسخگو باشیم.
استمرار جمهوری اسلامی، متوقف بر پیشگیری از تحریف اندیشه امام خمینی است
دکتر اکبری معلم:

استمرار جمهوری اسلامی، متوقف بر پیشگیری از تحریف اندیشه امام خمینی است

دکتر معلم، با اشاره به ضرورت ادامه راه جمهوری اسلامی با محوریت اندیشه امام راحل، گفت: اندیشه امام به صورت مستقیم از آثار و سنت حضرت امام (ره) ترویج و تبلیغ شود.
نامه جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه خطاب به سیدحسن خمینی

نامه جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه خطاب به سیدحسن خمینی

جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه در نامه ای خطاب به حجت الاسلام سیدحسن خمینی از وی تقاضا کردند تا راه های ارتباطی با کاربران فضای مجازی را بگشاید.
برخی برای تحریف اندیشه های امام خمینی، خاطرات غیر مضبوط نقل می کنند
حجت الاسلام خانزاده:

برخی برای تحریف اندیشه های امام خمینی، خاطرات غیر مضبوط نقل می کنند

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: تحریف کنندگان در بحث تقابل حق با باطل این چنین وانمود می کنند که منش رهبر معظم انقلاب بر خلاف سیره امام خمینی(ره) است.
دو جریان سنتگرا و تجددگرا؛ در صدد عبور از ارکان جمهوریت و اسلامیت هستند
عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:

دو جریان سنتگرا و تجددگرا؛ در صدد عبور از ارکان جمهوریت و اسلامیت هستند

حجت الاسلام میراحمدی نسبت به تحریف دو رکن جمهوریت و اسلامیت در اندیشه و آثار امام خمینی(ره) هشدار داد و گفت: جریان تحریف به دنبال تفسیری جدید از مسأله مصلحت است.
نپرداختن به موضوعات اصلی و مبنایی امام، نوعی انحراف است
حجت الاسلام و المسلمین پورفرد:

نپرداختن به موضوعات اصلی و مبنایی امام، نوعی انحراف است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه با بیان اهمیت پرداختن به متن و تحلیل های بیانات امام خمینی (ره)، گفت: تحریف اندیشه و عملکرد ایشان نوعی جفا در حق ایشان است.
آیت الله حیدری:

دشمنان عامدانه و دوستان ناآگاهانه به تحریف امام خمینی می پردازند

آیت الله حیدری با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تحریف امام امت، گفت: دشمنان معاند عامدانه و دوستان جاهل ناآگاهانه به تحریف شخصیت امام می پردازند.
امام جمعه حمیدیه:

تحریف امام فتنه جدید معاندان نظام اسلامی است

امام جمعه حمیدیه با اشاره به خطر تحریف شخصیت و اندیشه های امام خمینی(ره)، چنین اقدامی را فتنه جدید معاندان نظام اسلامی برشمرد.
حجت الاسلام حاجی صادقی:

برخی از نزدیکان و مریدان امام تحریف کننده ایشان شده اند/ با شعار تندرو و افراطی در حال زدن ریشه روحیه جهادی و انقلابی هستند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن تأیید بر لزوم بصیرت دهی به مردم گفت: گاهی برخی از افراد که نسبتی با امام راحل داشته اند و یا نزدیکی مریدی هم به ایشان داشته اند، تحریف کننده امام شده اند.
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

نهضت امام خمینی روح خفته ملت های جهان را بیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امام راحل با رهبری نهضت عظیم اسلامی و پیروزی آن توانست یک تحول عظیم را در دنیا ایجاد کند، گفت: امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب، اما همچنان تأثیر آن انقلاب عظیم در دنیا مشهود است.
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی مطرح کرد؛

تحریف امام خمینی مصداق بارز نفوذ فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام زینتی تحریف شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) را ابزار اصلی نفوذ فرهنگی دشمن دانست و اظهارداشت: امام خمینی(ره) برای همه الگوی عرفانی، سیاسی و اجتماعی است؛ اما دشمن از این راه هم وارد شده و سعی می کند این اندیشه الگو را تحریف کند و در مقابل، تعریف جدیدی ارائه دهد.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

برخی گروه های سیاسی به دنبال تحریف امام خمینی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر همه گروه های سیاسی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بهره می گیرند، اما برخی امام را تحریف می کنند و این هشدار بزرگی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر روی آن تأکید کردند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل:

بازگشایی سفارت انگلیس به معنای حفظ منافع آمریکا در ایران است

خبرگاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل عدم فریاد شعار مرگ بر آمریکا را خلاف مشی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا دانست و گفت: برخی اقدامات مسؤولان منجر به امیدواری آمریکا برای نفوذ در ایران می شود.

درآمدی بر واکاوی پروژه تحریف خط امام‌خمینی و علل آن

خبرگزاری رسا ـ در میان ارکان هدایت و تمدن‌ساز یک جامعه، خاصه جامعه اسلامی که داعیه هدایت جامعه بشری را دارد، نقش هیچ کدام به اندازه نقش رهبری در هدایت جامعه، مؤثر، ممتاز و ویژه نیست.
حجت الاسلام میرباقری تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری در خصوص تحریف امام خمینی/ جنگ یمن خاتمه ای جز متلاشی شدن اسلام سلفی ندارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر جلوگیری از تحریف امام راحل از سوی دشمنان گفت: امروز غرب به دنبال تحرف امام راحل است و می خواهد قرائت امام از اسلام از بین برود همانطور که وهابیت را به وجود آوردند، غرب می گوید خدا باید در زندگی اجتماعی انسان حذف شود، نه تنها خدا بلکه جایگاه خدا هم حذف بشود، اسلام باید از بین برود.
سیدمحمد حسینی:

آمریکا چاره ای جز مذاکره با ایران نیافته است

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عده ای با اذعان به این‌که در حال مذاکرات هسته ای هستیم نباید شعارهایی علیه آمریکا دهیم، باید دانست که آمریکا چاره ای جز مذاکره با ایران نیافته است.
آیت الله مصباح یزدی:

امام داروی شفابخشی ‌است که با تحریف تبدیل‌‌به سم می‌شود/ برخی بستگان امام رفوزه شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: کسانی که ما را متهم به تحریف می‌کنند [آقای هاشمی رفسنجانی]، در واقع افترا می‌زنند و افترا از قدیمی ترین شگردهای شیطانی است. یکی از نعمت های الهی که خدا در این قرن به ما داد، وجود امام بود.
جلیلی:

تمام کسانی که سلاح تحریم را به دست گرفته‌اند، دیروز حامی صدام بودند

خبرگزاری رسا ـ جلیلی گفت: تمام کسانی که امروز سلاح تحریم را در دست گرفته اند، دیروز از صدام حمایت می کردند و سلاح در اختیار رژیم بعث عراق قرار می دادند، اما دیدند که نه تنها این حرکت متوقف نشد بلکه ایران اسلامی پیشرفت هم کرد.
مسؤول روایت گری و یادمان دفاع مقدس:

کسانی که می گویند امام با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف بود، دلداده آمریکا هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روایت گری و یادمان دفاع مقدس گفت: آنهایی که می گویند امام خمینی با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف بود به دلیل این است که خودشان دلداده آمریکا هستند و آن را به امام خمینی(ره) نسبت می دهند تا امام را تحریف و خط امام را به انحراف بکشند.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا:

مؤسسه تنظیم و نشر باید در خط مقدم مقابله با تحریف امام باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا با تاکید بر این که مؤسسه تنظیم نشر و حفظ آثار امام خمینی (ره) باید در خط مقدم مقابله با تحریف امام باشد، گفت: این مؤسسه در صف مقدم حراست از مکتب امام خمینی (ره) است و با تبیین مکتب ایشان باید از انحرافات جلوگیری کند.
نماینده مردم تبریز:

تحریف امام مسیر انقلاب را تغییر می دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تحریف حضرت امام را تحریف مسیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان می دانند اگر بتوانند یک شخصیت متفاوت از امام خمینی در افکار نسل جدید انقلاب ترسیم کنند، می توانند کلیت انقلاب را تحریف کنند.
  • ۱