۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۲۷۱
آیت الله شبستری:

اجلاس خبرگان رهبری برای نظام اسلامی امیدبخش بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: اجلاس اخیر مجلس خبرگان که در فضائی صمیمی برگزار شد، برای نظام جمهوری اسلامی امیدبخش بود.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این اجلاس در شرایطی برگزار شد که دشمنان نهایت تلاش خود را برای ایجاد تنش در جامعه به کار بسته بودند.

وی با بیان اینکه تبلیغات منفی گسترده ای برای حاشیه سازی این اجلاس از سوی دشمنان و رسانه های غربی صورت گرفته بود، خاطر نشان کرد: بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی نظام از ماه ها قبل در خصوص تعیین رئیس مجلس خبرگان جوسازی های مسمومی به راه انداخته بودند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر درایت و تیزبینی اعضای مجلس خبرگان رهبری در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: انتخاب رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری در فضایی بسیار دوستانه و صمیمی انجام شد و در نهایت تمام نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

وی با بیان این که هاشمی رفسنجانی یکی از پیشنهاد کنندگان ریاست مجلس خبرگان به آیت الله مهدوی کنی بود، ادامه داد: عده ای در سایت ها و رسانه های مختلف برخی مسائل جزئی و انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی را به موضوع اصلی تبدیل کرده بودند که صفا و صمیمت پس از انتخاب رئیس جدید در مجلس خبرگان تمامی این شانتاژهای خبری را نقش بر آب کرد.

آیت الله شبستری همچنین دیدار اعضای خبرگان رهبری با مقام عظمای ولایت را بسیار مفید و ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: توصیه ها و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری بسیار قابل تامل و لازم الاجراست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای اسلامی، قیام مردم لیبی را ستودنی دانست و اظهار داشت: بایستی چنین تحرکاتی در دیگر کشورهای دیکتاتوری منطقه تداوم یابد تا مردم سالاری دینی به معنای کامل حاکم شود.

آیت الله شبستری گفت: تحولات ماه گذشته به یقین مورد پسند آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست، از این رو استکبار جهانی به دنبال راهی برای برون رفت از بحران کنونی است.

امام جمعه تبریز انقلاب اسلامی ایران را الهام بخش تمام مستضعفان عالم دانست و گفت: امروز شاهد تعبیر منویات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در سطوح مختلف بین المللی هستیم./935/پ202/ع

ارسال نظرات