۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۲۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان:

حوزویان در تبیین مساله جهاد اقتصادی وظیفه سنگینی بر عهده دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، وظیفه حوزویان را در این عرصه سنگین ارزیابی کرد و گفت: حوزویان باید به تبیین و تبلیغ جهاد اقتصادی بپردازند تا مقاصد عالی رهبر معظم انقلاب محقق شود.
سال جهاد اقتصادي


حجت‌الاسلام علی اکبر بیگدلی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نامگذاری سال 90 به عنوان «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری با فکر و درایت خاصی، امسال را به نام «جهاد اقتصادی» نامگذاری کردند.

وی جهاد را به هزینه کردن تمامی سرمایه‌ها و به میدان آمدن با تمامی امکانات معنا کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بر روی مسائل اقتصادی کشور دست گذاشته و در تلاشند تا از این جهت به تضعیف ملت بپردازند؛ از این‌رو نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب این‌گونه رقم خورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان با بیان این‌که مقام معظم رهبری دستور دادند که آحاد مردم در سال جهاد اقتصادی با تمامی امکانات به صحنه بیایند، وظیفه حوزویان را در این عرصه سنگین ارزیابی کرد و گفت: حوزویان پیشقراولان جهاد اقتصادی هستند.

وی خاطرنشان کرد: حوزویان باید با تمامی امکانات و به صورت شبانه‌روزی به صحنه وارد شده، به تبیین و تبلیغ جهاد اقتصادی بپردازند تا مقاصد عالی رهبر معظم انقلاب محقق شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به حساسیت دشمنان انقلاب نسبت به پیام‌های رهبر معظم انقلاب و توطئه‌های گوناگونی که در این عرصه به کار خواهند برد، اظهار داشت: ملت ایران همواره نشان داده‌اند که با ورود به صحنه در لحظات حساس، دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی با بیان این‌که هرگز نباید از خود ضعف نشان داده و بگوییم کاری از پیش نمی‌رود، یادآور شد: مردم و دولت در سال 89 با همت مضاعف و کار مضاعف نشان دادند که «ما می‌توانیم» و دیدیم که به مقاصد خوبی هم رسیدیم و پیشرفت‌های فراوانی در تمامی عرصه‌ها نصیب کشور عزیزمان شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خدابنده زنجان البته اقتصاد مدنظر اسلام را متفاوت از اقتصاد لیبرالی دانست و از حوزویان خواست با ورود در این عرصه، به ارائه نظریه‌های اقتصاد اسلامی بر اساس دستورات دینی خدای متعال در قرآن کریم و فرمایشات ائمه معصومین(ع) بپردازند تا گرفتار اقتصاد لیبرالی نشویم.

وی تصریح کرد: با اتکای به منابع اصلی خود یعنی اسلام ناب و برداشت اقتصاد از دین، هرگز به اشتباه نخواهیم افتاد، اما اگر به افکار پوچ و غلط اروپا و آمریکا چشم بدوزیم، قطعاً در این عرصه شکستی سخت خواهیم خورد. /920/ ت302/ع

ارسال نظرات