۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۲۹۰
مدیر مدرسه علمیه امام صادق دماوند:

سوزاندن قرآن ضربه‌ای به حقانیت این کتاب الهی نمی‌زند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) دماوند بیان داشت: کارهایی چون قرآن‌سوزی از حرکات سخیفی است که نشان دهنده روحیات دشمنان و بی اخلاقی آنها است.
اسلام هراسي


حجت‌الاسلام رضا حاج آقایی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان دماوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: اسلام‌هراسی سیاستی استکباری و در جهت خواست کشورهای استعماری است تا با انگ زنی، حق و حقیقت را پایمال کنند.

وی بیان داشت: اسلام به عنوان یک مکتب حق که بیداری را در تمامی ابعاد ایجاد کرده است و تمدن غربی را با سوالات اساسی روبرو کرده است، خشم سیاستمداران غربی را برانگیخته است.

این محقق حوزه علمیه اظهار داشت: استعمار تلاش می کند با ایجاد هراس از اسلام و معرفی اسلام به عنوان یک خطر از گسترش آن جلوگیری کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که قرآن کریم نماد اسلام محسوب می شود و تمامی دستورات لازم را برای رشد انسان بیان کرده و منافع استکباری را به خطر انداخته مورد خشم دشمنان قرار گرفته است.

این محقق علوم اسلامی گفت: امروز کارهایی همچون قرآن سوزی از حرکات سخیفی است که نشان دهنده روحیات دشمنان و بی‌اخلاقی آنها است.

وی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی خشم استعمار را برانگیخته است، گفت: قرآن سوزی ضربه‌ای به حقانیت این کتاب نمی زند بلکه نگاه ها را این کتاب جلب می‌کند و بدون شک بیداری اسلامی را تشدید خواهد کرد.

حجت الاسلام حاج آقایی گفت: قرآن باید در تمامی ابعاد زندگی ما حاکم شود و اقتصاد، سیاست، فرهنگ، و نوع زندگی ما قرآنی شود و این بهترین تبلیغ برای گسترش گفتمان قرآنی است.

وی با تاکید بر اینکه فضاسازی جامعه باید از طریق قرآن پیگیری شود، گفت: قرآن باید در تمامی لایه های جامعه از خرد و کلان و عادی و تخصصی فراگیر شود.

وی در پایان گفت: باید نسبت به دین و کتاب آسمانی خود حساس باشیم و در مرحله عمل و گفتار از آن محافظت کنیم. /909/ت302/ع

ارسال نظرات