۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۴۰۰
با حضور استادان حوزه علمیه؛

جلسات مشاوره ویژه زائران در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) از برگزاری جلسات مشاوره ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور استادان حوزه علمیه قم خبر داد.
حجت الاسلام حسيني مدير مرکز قرآن و عترت حوزه هاي علميه
حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی، مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری جلسات مشاوره ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور استادان حوزه علمیه قم خبر داد.

وی افزود: در سال جاری بخش مشاوره و پاسخگویی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در صحن اتباکی و نجمه خاتون فعال شد و مورد استقبال بسیار خوب زائران قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: در این مدت از ظرفیت پاسخگویی حوزه علمیه قم و نهادها فرهنگی بهره گرفتیم و شش بخش قرآنی، اعتقادی، احکام شرعی، اهل بیت و سیره تاریخ را در بخش مشاوره فعال کردیم.

وی یادآور شد: در ایام نوروز هزاران نفر در بخش مشاوره حضور یافتند و از مشاوران و استادان حوزه علمیه راهنمایی گرفتند که این برنامه ارزشمند به همت تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) صورت گرفت.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) یادآور شد: این ویژه برنامه‌ها شب‌های چهارشنبه و جمعه از ساعت 18 تا 22 در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همچنین حلقات قرآنی که در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است به صورت روزانه صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 عصر در طول سال ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان این که افرادی که در نوروز مشاوره می‌دادند حدود چهل نفر از استادان و فضلای حوزه علمیه بودند، اظهار داشت: به طور کلی فعالیت‌های مختلف فرهنگی در ایام نوروز داشتیم که حاصل زحمات بیش از 150 خادم افتخاری حرم مطهر بود، همچنین شماری از مراکز و مؤسسات فرهنگی و قرآنی استان در این برنامه‌ها مشارکت داشتند./917/پ202/ص
ارسال نظرات