۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۹۴۵
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

استکبار جهانی از شکوفایی ایران اسلامی در هراس است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که استفاده غیر مسالمت آمیز از فناوری هسته ای در دستور کار دانشمندان ایرانی جایی ندارد، اذعان داشت: ترس و هراس استکبار جهانی از شکوفایی و پیشرفت ایران است.
ناصر سوداني، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي
ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دستاوردهای غرور آفرین دانشمندان هسته ای در عرصه های مختلف اظهار داشت: ترس و هراس استکبار جهانی از شکوفایی و پیشرفت ایران است.

نماینده ملت در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: وقتی تخصص و تعهد جوانان ایرانی در کنار هم قرار بگیرد، دانش و فناوری هسته ‌ای در ایران علی ‌رغم فشار و تهدیدهای دشمنان، تنها در سه سال و نیم به دست می‌آید.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، به مناظره تلویزیونی خود با سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس در یکی شبکه های برون مرزی اشاره و تصریح کرد: چندی پیش یکی از شبکه‌های برون مرزی مرا به همراه سخنگوی امور خارجه انگلیس برای یک مناظره با موضوع انرژی هسته‌ای دعوت کرد که نماینده انگلیس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرده بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سخنگوی امور خارجه انگلیس از اینکه فعالیت‌های هسته‌ای ایران ممکن است به سمت و سوی مخاطره ‌آمیز پیش برود، ابراز نگرانی کرد و گفت می‌ترسیم ایران با این دانش و فناوری جنایتی علیه بشریت اعمال کند و ما برای جلوگیری از این ترس مجبور هستیم برای دولت ایران محدودیت‌هایی در این زمینه ایجاد کنیم.

سودانی افزود: ایران به دنیا اعلام خواهد کرد بکارگیری غیر مسالمت آمیز از فناوری هسته ای در دستور کار دانشمندان ایرانی جایی ندارد و نخواهد داشت؛ از این رو می توان پیشرفته‌ ترین فناوری‌ها را در اختیار داشت اما در خدمت مصالح بشری و به شکل مسالمت‌ آمیزی از آن بکار برد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ترس استکبار جهانی از پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی است و دانشمندان هسته ای ایران می توانند از این دانش در زمینه صنایع، کشاورزی، تولید دارو، برق و عرصه پزشکی به کار بگیرند./9461/ت302/ج
ارسال نظرات