۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۰۶۶
در مازندران؛

دوره آموزشی تربیت مربی مقابله با نحله‌های انحرافی پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی آشنایی با نحله های انحرافی در مازندران عصر امروز به کار خود پایان داد.
دوره آموزشي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام جعفر غفاری، مسؤول طرح هجرت مازندران در مراسم اختتامیه این دوره، گفت: این دوره آموزشی به مدت دو روز با حضور 80 نفر از روحانیان طرح هجرت استان برگزار شد.

وی با بیان این که در دوره آموزشی آشنایی با فرقه های انحرافی، روحانیان طرح هجرت شهرهای آمل، بابل، نور، محمودآباد، بابلسر، بندپی غربی و بندپی شرقی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: اساتید مجرب حوزه علمیه مهم ترین مسائل مربوط به نحوه فعالیت این فرقه های انحرافی را تبیین کردند.

حجت الاسلام غفاری، فرقه های ضاله را ساخته و پرداخته اندیشه های انحرافی استکبار جهانی برای مقابله با نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام امروز برای این که ارزش های دینی را تضعیف کنند از گروه های انحرافی حمایت همه جانبه می کنند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه مازندران به نقش مبلغان در مقابله با توطئه فرقه های انحرافی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: امروز روحانیت بهترین قشر برای مقابله با شبهه افکنی این گروه های انحرافی است.

وی، تلاش برای دوری جوانان از مذهب و اندیشه های ناب را مهم‌ترین هدف و برنامه فرقه‌های انحرافی دانست و تصریح کرد: متأسفانه برخی از مردم به ویژه نسل جوان از اهداف شوم این گروه ها مطلع نیستند.

مسؤول طرح هجرت مازندران، آشنایی مبلغان با نحوه فعالیت این فرقه و جلوگیری از شبهه افکنی آنها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز روحانیت در خط مقدم مقابله با این فرقه های انحرافی قرار دارد.

حجت الاسلام غفاری ادامه داد:  فرقه‌های شیطان‌پرستی، بهائیت و انواع فرقه‌های نوظهور و انحرافی با حمایت غرب و صهیونیست‌ها تلاش دارند فعالیت‌های خود را گسترش داده و عضو‌گیری خود را بیشتر کنند در این تهاجم جوانان به دلیل خصلت کنکاوی و جویای حق بودن بیشتر در معرض خطر هستند.

گفتنی است، دوره آموزشی تربیت مربی مقابله با نحله‌های انحرافی که از روز گذشته با حضور روحانیان طرح هجرت استان در آمل آغاز به کار کرده بود، بعد از ظهر اموز به کار خود پایان داد./950/پ202/س

ارسال نظرات