۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۷۸۷
دبیر ستاد اقامه نماز استان سیستان و بلوچستان:

شبکه اقامه نماز در روستاها راه‌اندازی شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان سیستان و بلوچستان خواستار پخش برنامه‌های زنده تلویزیونی قرائت نماز و راه‌اندازی شبکه اقامه نماز در روستاها شد.
ستاد اقامه نماز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد سنجرانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر امروز در گردهمایی دبیران ستاد نماز استان‌های کشور گفت: صحت قرائت نماز در بسیاری از روستاها، مورد توجه است.

وی در ادامه خواستار پخش برنامه‌های زنده تلویزیونی قرائت نماز از سیمای جمهوری اسلامی ایران و ایجاد بسترهای مناسب برای راه‌اندازی شبکه‌های اقامه نماز در روستاها شد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان سیستان و بلوچستان با بیان این‌که در رابطه با بحث نماز کتاب‌های بسیاری تدوین شده که در اندازه سطح فهم افراد کم‌سواد نیست، تدوین و نگارش کتابی ساده در این زمینه را ضروری دانست.

ضرورت حضور ستاد اقامه نماز در سفرهای استانی ریاست جمهوری

در بخش دیگری از این مراسم، قاسم محمدی، دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با بیان این‌که جلسات شورای اقامه نماز استان‌ها کمرنگ‌تر شده است، خواستار حضور ستاد اقامه نماز در سفرهای استانی ریاست جمهوری شد.

وی افزود: میزان مشارکت دستگاه‌ها در این شوراها کمرنگ‌تر است که در صورت امکان مکاتبه‌ای با نمایندگان ولی فقیه و استانداران انجام و چند جلسه در استان و چند جلسه در شهرستان‌ها پیرامون این موضوع برگزار شود.

محمدی، تقویت تفاهم‌نامه‌های ستاد با وزارت‌خانه‌های مختلف را ضروری دانست و گفت: برای تقویت و تشویق ائمه جماعتی که در مدارس شرکت می‌کنند، با ائمه جمعه و رؤسای آموزش و پرورش مکاتبه شود. /920/پ202/ع

ارسال نظرات