۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۳۹۵
عضو مجلس علمای اسلام بحرین:

سقوط آل خلیفه موج بیداری را به عربستان خواهد رساند

خبرگزاری رسا ـ شیخ البحرانی گفت: سقوط آل خلیفه و پیروزی شیعیان بحرین بی شک موجب ایجاد موج بیداری در میان شیعیان عربستان خواهد شد.
سركوب مردم در بحرين سقوط آل خلیفه موج بیداری را به عربستان خواهد رساند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شیخ حسن البحرانی، عضو مجلس علمای اسلامی کشور بحرین که برای شرکت در همایش بیداری اسلامی به تبریز سفر کرده است، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ده سال یک انقلاب در بحرین علیه جنایات آل خلیفه رخ می دهد که این بار وسعت این قیام اسلامی امیدوار کننده تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه آل سعود همواره شریک جنایات آل خلیفه بوده است، گفت: با اینکه اکثریت مردم بحرین شیعه مذهب هستند، ولی ارتش این کشور اغلب از مردم کشورهایی چون عربستان و پاکستان هستند که تابعیت بحرینی دریافت کرده اند.

البحرانی با محکوم کردن تخریب مساجد و آتش زدن قرآن در بحرین خاطر نشان کرد: این اقدامات بی شرمانه سقوط آل خلیفه را تسریع خواهد بخشید، البته سقوط آل خلیفه و پیروزی شیعیان بحرین بی شک موجب ایجاد موج بیداری در میان شیعیان عربستان خواهد شد.

وی با تشریح اوضاع داخلی کشور بحرین در سال های گذشته اظهار داشت: رسانه ها، مردم و شیعیان بحرین از آزادی عمل برخوردار نیستند، هر گونه اعتراض به اقدامات ددمنشانه آل خلیفه با زندان و مرگ همره خواهد بود.

این دنش آموخته حوزه علمیه قم با اشاره بیانیه کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه شیعیان و مردم مظلوم بحرین تصریح کرد: حکام عرب بیش از آنکه نگران مردم مسلمان منطقه باشند، نگران تخت و قدرت خود هستند، به همین علت از هر راهی برای جلوگیری از موج نهضت اسلامی مردم منطقه وراد می شوند.

وی نهضت اسلامی مسلمانان را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: به یقین در آینده نزدیک اراده ملت ها حاکم بر وضعیت قعلی خواهد شد، مهمترین اصل امروز نیاز به وحدت و یکدلی برای مبارزه با ظاغوت است./935/پ202/س
ارسال نظرات