۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۸۰۰
آیت الله هاشمی شاهرودی:

باید با جهاد اقتصادی نیروهای بالقوه را بالفعل کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی، ابرازداشت: کشور ما از امکانات و انرژی های بسیاری برخوردار است و باید با جهاد اقتصادی نیروهای بالقوه را بالفعل کرد.
آيت الله هاشمي شاهرودي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در دیدار کارکنان نیروگاه برق بندرعباس، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی، ابرازداشت: کشور ما از امکانات و انرژی های بسیاری برخوردار است و باید با جهاد اقتصادی نیروهای بالقوه را بالفعل کرد.

وی تاکید کرد: مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه ها باید با روحیه اخلاص به مردم و نظام اسلامی خدمت کنند و با برنامه ریزی مناسب ظرفیت ها را به فعلیت برسانند و عظمت مدیریت و حکومت اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

آیت الله هاشمی شاهرودی، با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه، ابراز داشت: تحولات اخیر در منطقه و موج اسلامی خواهی و ایستادگی ملت ها در برابر طاغوت ها و استکبار الگوگرفته و متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم ابراز داشت: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، باید پیشرفت ها و دستاوردهای نظام اسلامی را در عرصه های مختلف علم، صنعت، علم، تکنولوژی و سایر عرصه ها به جهانیان نشان دهیم.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: در شرایطی که همه نگاه ها به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است، ما باید الگوی کامل و پیشرفته و مدرن را به جهانیان نشان دهیم.

آیت الله هاشمی شاهرودی همچنین دستاوردهای نظام اسلامی را در عرصه های مختلف بی نظیر دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای بی نظیری نصیب ملت ایران شده است. /924/پ202/ص

ارسال نظرات