۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۸۹۰

آزمون پذیرش مرکز تخصصی علامه امینی تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون پذیرش رشته کلام مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز سی‌ام اردیبهشت برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام علي خديوي، مدير مرکز تخصصي شيعه شناسي علامه اميني(ره) تبريز
حجت الاسلام علی خدیوی، مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مرکز با اشراف آیت الله مجتهدشبستری از میان واجدین شرایط در‌ دو رشته کلام پذیرش خواهد کرد.

وی با تشریح شرایط کلی پذیرش در سال تحصیلی 90 - 91 خاطر‌نشان کرد: داشتن شرایط عمومی پذیرش حوزه‏های علمیه، برخورداری از سطح یک(قبولی کتبی و شفاهی پایه6)، حداکثر سن 30 سال و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از مهم‌ترین شرایط پذیرش رشته کلام در این مرکز است.

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز همچنین با اشاره به مزایای تحصیل در این مرکز اظهار داشت: اعطای مدرک علمی سطح دو تخصصی از مرکز مدیریت حوزه علمیه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، معرفی دانش پژوهان و فارغ التحصیلان به مراکز آموزشی و پژوهشی، معافیت از شرکت در دروس عمومی حوزه و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از مزایای تحصیل در مرکز تخصصی شیعه‌شناسی است.

وی گفت: آزمون پذیرش رشته کلام مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز از ساعت 9 صبح روز جمعه سی‌ام اردیبهشت در محل این مرکز واقع در تبریز، بلوار 29 بهمن، پس از خیابان جام جم، طبقه فوقانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، آزمون پذیرش سطح سه حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) نیز روز جمعه با حضور بیش از 250 داوطلب از استان های شمال غرب کشور در تبریز برگزار می شود.

گفتنی است، این آزمون از ساعت 9 صبح روز جمعه 30 اردیبهشت در دبیرستان الزهرا(س) واقع در خیابان 17 شهریور قدیم با حضور 250 داوطلب برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات