۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۰۵۸

آزمون ورودی سطح سه حوره علمیه خواهران در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی سطح سه طلاب خواهر استان های شمال غرب کشور امروز در تبریز برگزار شد.
آزمون خواهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آزمون ورودی سطح سه طلاب خواهر استان های شمال غرب کشور امروز در دبیرستان الزهرا(س) تبریز برگزار شد.

این آزمون از ساعت 9 صبح امروز با حضور 250 داوطلب از استان های آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل و آذربایجان غربی برگزار شد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی، از این تعداد داوطلب حدود 40 نفر در سه رشته کلام، فقه و اصول و تفسیر علوم قرآنی به صورت حضوری و تعدادی نیز به صورت غیرحضوری پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر استانی حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان شرقی، در حاشیه این آزمون به خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حوزه علمیه الزهرا(س) تبریز تنها مرکز آموزش سطح سه در شمال غرب کشور است، که پاسخگوی خیل مشتاقان تحصیل در علوم حوزوی نیست.

وی خاطر نشان کرد: محدودیت فضای آموزشی موجب شده تا با برگزاری این آزمون تنها قادر به پذیرش یک ششم داوطلبان به صورت حضوری باشیم، البته این در حالیست که هر ساله از استان های شمال غرب کشور شاهد افزایش تنها داوطلبان آزمون سطح سه هستیم.

حجت الاسلام مسعودنیا با تاکید بر افزایش ظرفیت پذیرش در این مرکز آموزش علوم اسلامی تصریح کرد: عزم جدی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان به ریاست آیت الله مجتهدشبستری بر توسعه مراکز آموزشی در سطوح عالی حوزوی است./935/پ202/ص
ارسال نظرات