۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۳۲۸
در قم؛

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا با حضور مراجع تقلید و علما برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره(س)مراسم جشن میلاد آن بانوی بزرگوار با حضور علما و اقشار مختلف مردم در بیوت و دفاتر مراجع تقلید برگزار شد.
حضرت زهرا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با برکت و مسعود حضرت زهرا(س) مراسم جشن و سرور با حضور مراجع تقلید، علما و شخصیت های حوزوی برگزار شد.

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاتر حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین وحید خراسانی، لطف الله صافی گلپایگانی، جعفر سبحانی، سید موسی شبیری زنجانی و عبدالله جوادی آملی و همچنین سایر علما با حضور شخصیت های حوزوی، علما، طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و سایر اقشار مردمی برگزار شد.

در دفتر مقام معظم رهبری در قم نیز پیش از ظهر امروز مراسم جشن و سرور میلاد مسعود و با برکت دخت نبی اکرم(ص) با حضور روحانیان، طلاب، مسؤولان استانی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد.

در این مراسم ها سخنرانان به تبیین فضائل و مناقب حضرت صدیقه طاهره(ع) پرداختند و مداحان نیز در مدح آن حضرت مولودی خوانی کردند و مردم در این روز مبارک به جشن و سرور پرداختند.

این گزارش حاکی است،‌مراسم جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، مدارس علمیه طلاب ایرانی و غیرایرانی، اماکن متبرکه، مساجد و حسینیه ها برگزار شد.

همچنین طلاب مدارس علمیه شهر مقدس قم نیز با حضور استادان و مدیران مدارس خود روز ولادت حضرت طاهره صدیقه زهرای اطهر را گرامی‌داشتند.

لازم به ذکر است،‌شماری از طلاب حوزه علمیه قم نیز این روز فرخنده و مبارک را برای عمامه گذاری انتخاب کرده و با حضور در بیوت مراجع تقلید و علما به دست آنان مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت شدند. /924/پ203/ص

ارسال نظرات