۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۹۰۳
رئیس شورای شرعی حزب الله لبنان:

مانور رسول اعظم ایران مایه افتخار است

خبرگزاری رسا ـ رئیس شورای شرعی حزب الله لبنان، مانور پیامبر اعظم (ص) که در ایران آغاز شده است را مایه افتخار توصیف کرد.
يزبك
به گزارش خبرگزاری رسا، «شیخ محمد یزبک» رئیس شورای شرعی حزب الله لبنان، در خطبه های نماز جمعه روز گذشته شهر بعلبک، از برگزاری مانور موشکی پیامبر اعظم (ص) در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: این مانور نشاندهنده قدرت، اقتدار، تجربه و نوآوری جمهوری اسلامی ایران است که با توکل به خداوند متعال و اعتماد به نفس بالا انجام می گیرد.

وی این مانور را مایه افتخار توصیف کرد و افزود: این مانور دارای پیام های هشدار چندگانه ای به مالکان و حامیان پروژه صهیو - آمریکایی است و آنان را نسبت به هرگونه تجاوز به ایران برحذر می دارد.

شیخ محمد یزبک ایران را الگوی استقلال طلبی خواند و تصریح کرد: ما باید از حفاظت دائمی ایران از استقلالش درس بگیریم، تهران همواره نسبت به دردهای فلسطین اهتمام دارد و با حضور در کنار همه عاشقان آزادی در منطقه به آنان می آموزد که امنیت و استقلال منطقه در دست ملت هاست و هیچ نیازی به توصیه و قدرت استبکار احساس نمی شود.

عضو شورای شرعی حزب الله اظهار داشت: عزت، استقلال و کرامت ملت ها با وحدت حاصل می شود و اگر متحد شویم و دستان دراز شده به سوی ثروت، خیرها و توانایی هایمان را قطع کنیم می توانیم کنترل منطقه را در اختیار خود قرار دهیم.

وی پروژه های اسرائیل و آمریکا را شکست خورده عنوان کرد و ادامه داد: پروژه های آمریکا و اسرائیل علیه منطقه و لبنان شکست خورده و ملت لبنان توانسته است خواب مایوسانه دشمنانی که می خواهند آتش لبنان را شعله ور سازند را سرنگون ناکام سازند.

شیخ یزبک امت اسلامی را به بیداری و هوشیاری فراخواند و تاکید کرد: اسرائیل پس از شکست در جنگ 33 روزه تموز به مانورهای مختلف دست زده است، آینده امت اسلامی و فلسطین در این شرایط نامعلوم است و مسلمانان باید از غفلت بیدار شوند و راه مقاومت را درپیش گیرند./980/ب902/گ
ارسال نظرات