۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۵۸۹
فرمانده سپاه شهدا:

بی‌حجابی توطئه دشمن برای بی‌هویت‌کردن جامعه ‌است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ارتباط با وضعیت تاسف بار بی‌حجابی هشدار داد و گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه توطئه دشمنان اسلام برای بی هویت جلوه دادن انسان ها است.
راهپيمايي حجاب و عفاف به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محمد یوسف شاکری، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ظهر امروز در نخستین جشنواره استانی فرهنگی عفاف و حجاب، وضعیت دنیا در ارتباط با مقوله حجاب و عفاف را اسف بار دانست و افزود: امروزه دشمن برای تحمیل اراده خود به هر وسیله و نیرنگی متوسل شده است تا بی عفتی و هرزگی را در جوامع بشری ترویج دهد.

وی با اشاره به هجمه‌ها و تبلیغات پیچیده دشمن در راستای توسعه فرهنگ برهنگی اظهار کرد: دشمنان اسلام با همه این تلاش‌ها به دنبال بی هویتی انسانها و از بین بدن شرافت و کرامت انسانی هستند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: امروز دنیا برای رسیدن به اهداف خود بی رحمانه ترین اقدامات را برای نقض و از بین بردن کرامت های انسانی به کار می گیرد و با فطرت انسانها بازی می کند.

وی تبلیغ بی عفتی و بدحجابی را صف آرایی در برابر خداوند تلقی کرد و گفت: امروز خدامحوران در برابر بی دینان صف آرایی کرده اند.

به گفته فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، در شرایط پر پیچ و خم دنیای امروز، حرکت‌های مدیران و مسؤولان در راستای بستر سازی جهت نهادینه شدن فرهنگ های متعالی و الهام گرفته از آموزه های دینی بسیار دشوار تر شده است.

شاکری برگزاری جشنواره حضرت زینب (س) و جشنواره فرهنگی حجاب و عفاف از سوی سپاه شهدا‌ را فرصتی جهت تبیین باورها، اندوخته ها و تعمیق ارزشها و فضیلت‌های اسلامی و انسانی برشمرد.

وی در پایان از همه دستگاه‌های دولتی و به ویژه حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی به جهت همکاری در اجرای هر چه بهتر این جشنواره فرهنگی قدردانی کرد.

یادآور می شود،‌ در ادامه مراسم از نفرات اول بخش‌های مختلف جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیسی تجلیل به عمل آمد./936/پ202/س
ارسال نظرات