۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۷۶۴

کارگاه آموزشی تفسیر قرآن کریم در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی و توجیهی طرح تفسیر کوتاه ویژه مربیان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی برگزار می شود.
تفسير قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، کارگاه آموزشی و توجیهی طرح تفسیر کوتاه ویژه مربیان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی برگزار می شود.

مربیان قرآنی 65 باب از کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در کارگاه آموزشی طرح تفسیر کوتاه که با هدف توجیه و تبیین این طرح برای اجرا در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان با برنامه های قرآنی برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

این کارگاه دهم مرداد سال جاری در محل مجتمع فرهنگی هنری تبریز به همت کانون فرهنگی هنری و تخصصی قرآن طفلان مسلم و با حمایت و همکاری دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرا می شود.

مربیان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی شرکت کننده در کارگاه آموزشی، طرح تفسیر کوتاه را در سطح 65 باب از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می کنند.

در قالب این طرح طی 30 روز ماه مبارک رمضان، مفاهیم و تفسیر جز یک قران کریم، طی 30 جلسه به همت مربیان قرآنی و با استفاده از منابع آموزشی کتاب و لوح فشرده درسی به علاقه مندان به خصوص جوانان و نوجوانان ارایه خواهند کرد.

یاد آور می شود، نفرات برتر شرکت کنندگان در کلاس های قرآنی کانون ها، در آزمون مرحله استانی شرکت کرده و 5 نفر از برگزیدگان مرحله استانی با اهدای لوح تقدیر و هدایای مناسب تجلیل می شوند./935/د102/ص
ارسال نظرات