۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۶۸۰
عضو خبرگان رهبری:

مقاومت تنها راه مقابله با صهیونیزم بین الملل است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان مقابل در جنگ 33 روزه گفت: مقاومت تنها راه مقابله با سیاست های تجاوزگرایانه صهیونیزم بین الملل است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز ، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب، روحانیان و مبلغان مراغه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: 23 مرداد، یادآور حماسه مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در مقابله با تجاوز رژیم اشغالگر قدس است.

وی با بیان این‌که جنگ 33 روزه حزب الله لبنان، افتضاح جنگ 6 روزه را از یادها برد، گفت: حزب الله لبنان از ثمره های مقاومت انقلاب اسلامی ایران در برابر طاغوت و ظالمان است، امروز رزمندگان حزب الله اذعان می‌کنند که از ملت ایران الهام گرفته و رهبر و مقتدایی جز حضرت آیت الله خامنه ای ندارند.

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که رژیم اشغالگر قدس از نفوذ آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل در ممالک اسلامی وحشت دارند، افزود: ملت‌های آزاده و مسلمان منطقه با مشاهده پیروزی حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی به این حقیقت مهم دست یافتند که مقاومت تنها راه مقابله با سیاست‌های تجاوزگرایانه صهیونیزم بین الملل است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: امت اسلامی دانسته که اگر موضعی انفعالی در برابر غرب داشته باشد، گرفتار سیاست های توسعه طلبانه و استعمار نوین آمریکایی و صهیونیستی خواهند شد.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت بحرانی حاکم در انگلیس اظهار داشت: تحرکات ضددولتی مردم به ویژه جوانان انگلیسی در روزهای اخیر، مؤید این حقیقت فراموش شده است که دولتمردان غربی از ملت خود غافل شده اند.

وی افزود: مردم این کشور با گسترش تظاهرات های روزانه و شبانه خواهان توقف جنگ در خاورمیانه و عدم حمایت مالی دولت انگلیس از آمریکا برای استثمار کشورهای اسلامی به ویژه عراق و افغانستان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که جوانان انگلیسی نسبت به مشکلات عمیق طبقاتی و بیکاری معترض هستند، گفت: رکود اقتصادی آمریکا، کاهش داد و ستد در بورس های غرب و میلیاردهای دلار بدهی همه نشأت گرفته از سیاست‌های غلط آمریکا و انگلیس در سال‌های گذشته است./935/پ202/س
ارسال نظرات