۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۹۰۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اصولگرایان با محوریت رهبری و مراجع وحدت خود را حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به گروه های مختلف اصولگرا توصیه کرد با توجه به محوریت ولایت فقیه و مراجع تقلید وحدت خود را حفظ کرده و از هر گونه اختلاف و تشتت اجتناب کنند.
محسن رضايي
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه دیدارهای خصوصی چهارشنبه شب خود با مراجع تقلید و علما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکیدات بزرگان مبنی بر ضرورت حفظ وحدت بین اصولگرایان، ابراز داشت: با توجه به شرایط ویژه کشور، ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی داریم.

رضایی یادآور شد: برای پیشرفت و آبادانی کشور باید وحدت و همدلی بین مسؤولان و اقشار مختلف مردم وجود داشته باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: اگر کسانی فکر می کنند که به تنهایی می توانند کشور را اداره و کار کنند، در اشتباه هستند.

وی با یادآوری فرازهایی از بیانات امام راحل، عمده اختلافات را ناشی از هواهای نفسانی دانست و تاکید کرد: اگر هواها و خواسته های نفسانی کنار گذاشته شود اختلافی به وجود نخواهد آمد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: با توجه به محوریت ولایت فقیه، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید هیچگونه تشتت و تفرقه معنایی ندارد و همه اصولگرایان باید به این اصل مهم توجه کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه اصولگرایان از هرگونه اختلاف و تفرقه اجتناب کنند، اظهار داشت: توصیه من به گروه های مختلف اصولگرا این است که در این شرایط حساس با هم باشند و برای رشد و اعتلای بیش از پیش نظام و کشور از هر گونه تفرقه و تشتت اجتناب کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات