۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۹۴۴
خطیب جمعه رشت:

انتخابات باید زمینه ای برای تقویت اقتدار ملی باشد

خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مجلس در عید فطر، گفت: انتخابات در هر دوره باید زمینه ای برای تقویت اقتدار ملی باشد.
حجت الاسلام اسماعيل پور رضا، امام جمعه موقت رشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام اسماعیل پور رضا، امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص زمینه های فعالیت دشمن در حوزه فرهنگ اظهار کرد: دشمن در حوزه فرهنگ در سه بخش ضعیف کردن غیرت مردان، تغییر معنای عفت و خانواده فعالیت می کند.

وی تغییر معنی عفت را از معنی اصلی آن به معنی درد دل داشتن عفت و بروز بیرونی نداشتن، بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: عفت عاملی عقلی است که انسان را از گناه باز می دارد و بی شک باید نمود بیرونی داشته باشد.

حجت الاسالام پور رضا، تقویت احساس کار و تحرک و توجه به آرمان های انقلاب در انتخابات مجلس را از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: ملت آرمان های انقلاب و شهدا را می شناسند و نامزدها را بر اساس همین آرمان ها می سنجند.

وی با بیان اینکه انتخابات در هر دوره باید زمینه ای برای تقویت اقتدار ملی باشد، تصریح کرد: عده ای با بی تدبیری در انتخابات 88، قدرت معنوی ملت ایران را به بازی گرفتند و سیلی محکمی از مردم ایران خوردند.

امام جمعه موقت رشت در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، از مسؤولان گیلان قدردانی کرد و گفت: گیلان عقب ماندگی ها و در عین حال مزیت های بسیاری دارد.

وی نیروی انسانی هوشمند، کشاورزی، منابع عظیم آبی و گردشگری را از مزیت های گیلان برشمرد و گفت: اشتغال و تولید از مطالبات مردم استان است که با بهره برداری از منابع موجود قابل پاسخگویی است./950/پ202/ص
ارسال نظرات