۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۰۸۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بیداری اسلامی معادلات استکبار جهانی را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: بیداری اسلامی مانع تحقق اهداف شوم رژیم صهیونیستی شد و معادلات استکبار جهانی در خاورمیانه را بر هم زد.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در سپاه عاشورا، اظهار داشت: بیداری اسلامی یکی از الطاف بزرگ الهی و نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به این که نظام‌های استعماری در اوج بی‌شرمی به دنبال سهم‌خواهی از انقلاب‌های منطقه ای هستند، گفت: همان دولت های مستکبری که عامل اصلی بر سر کار آمدن دیکتاتورهای خلع شده بودند، امروز با چهره موجه به دنبال دوستی با ملت‌های مسلمان هستند.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: پس از وقوع انقلاب اسلامی، غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار لحظه ای از توطئه و دشمنی با نظام دست برنداشته و همواره تلاش دارد به گونه‌ای سبب براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند، غافل از این که امروز شاهد صدور آرمان های انقلابی ملت ایران در منطقه هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم انقلاب منطقه در برابر توطئه های رسانه ای غرب اظهار داشت: بیداری و بصیرت مثال زدنی مردم ایران در عرصه های مختلف، مانع تحقق اهداف شوم و پلید دشمنان برای ضربه زدن به نظام شده و هر توطئه آن نقش بر آب شده است، امروز مردم ایران الگویی برای امت اسلامی هستند.

وی در ادامه با تشریح توطئه های مختلف دشمنان در تضعیف جایگاه و نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی، اظهار داشت: جریان های مختلفی در داخل و خارج از کشور همسو با استکبار جهانی به دنبال تحقق اهداف استثماری استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این که دشمنان از تأثیرگذاری معنوی ولایت فقیه در جامعه بین الملل هراسان هستند، تصریح کرد: مادامی که ملت ایران از بصیرت سیاسی و نعمت ولایت برخوردار هستند، دشمنان نمی توانند به اهداف شیطانی خود نائل شوند./935/پ202/س
ارسال نظرات