۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۳۶۰
آیت الله طبرسی:

پلیس مظهر امنیت و اقتدار جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امنیت اجتماعی باید در کنار امنیت قضایی در کشور ایجاد شود، تصریح کرد: پلیس در ایران اسلامی مظهر امنیت و اقتدار جامعه اسلامی است.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان در ساری با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به نقش این نیرو در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: حضور نیروی انتظامی مقتدر در ایران اسلامی سبب کاهش بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی شده است.

وی، حفظ نظم و امنیت را مهم ترین وظیفه نیروی انتطامی دانست و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می شود که این امنیت به برکت تلاش های شبانه روزی نیروی‌های مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی است.

امام جمعه ساری با بیان این که نیروی انتظامی همواره در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب گام برداشته است، افزود: امروز ملت ولایت مدار ایران نیز خواهان برقراری یک امنیت پایدار از نظام هستند که این وظیفه نیروی انتظامی را سنگین ترمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت در کشور‌ بیان داشت: بیش از سه دهه است که استکبار جهانی با بهره گیری از برخی عناصر داخلی به دنبال ایجاد تنش و درگیری در کشور هستند که با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی همه تلاش های دشمنان خنثی شد.

آیت الله طبرسی، پلیس را حافظ امنیت و آسایش ملت ایران دانست و با بیان این که امروز نظم و امنیت حاکم در کشور را مدیون تلاش های این عزیزان هستیم، بیان داشت: امروز تکریم و تجلیل از زحمات این انسان های فداکار ضروری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امنیت اجتماعی باید در کنار امنیت قضایی در کشور ایجاد شود، تصریح کرد: پلیس در ایران اسلامی مظهر امنیت و اقتدار جامعه اسلامی است.

امام جمعه ساری با بیان این که نیروی انتظامی جامعه را از خوف و ترس نجات می دهد و امنیت را برقرار می کند، خاطرنشان کرد: این مسأله در دین مبین اسلام نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که خوشبختانه نیروی انتظامی در طی دهه های اخیر همواره در سطح جامعه حضوری مقتدرانه داشته است، بیان داشت: در سایه همین حضور مقتدرانه همواره امنیت و آرامش در  کشور حکم‌فرما است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که نیروی انتظامی باید عملکرد خود را در بخش های مختلف بیشتر برای مردم کند، ادامه داد: امروز حضور نیروی انتظامی در مرزهای شرقی کشور جهت مقابله با قاچاقچیان بسیار چشمگیر است همین حضور سبب هراس دشمنان شده است./950/پ202/س

ارسال نظرات