۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۲۸۲
آیت الله آل هاشم:

امت اسلامی شاهد تحقق وعده های الهی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: عاقبت دیکتاتورهای ظالم و مستکبر بهتر از سرنوشت صدام ملعون نخواهد بود.
آيت الله آل هاشم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطیه های نماز جمعه تبریز با اشاره به هلاکت معمر قذافی در حملات روز گذشته انقلابیون لیبی، اظهار داشت: از همان ابتدا معلوم بود که عاقبت دیکتاتورهای ظالم و مستکبر بهتر از سرنوشت صدام ملعون نخواهد بود.

وی با بیان این که امت اسلامی شاهد تحقق وعده های الهی هستند، خاطر نشان کرد: وعده خداوند در سرنگونی ظالمان آغاز شده است، از این رو دولتمردان و حکومت های دست نشانده یا وابسته به غرب در منطقه باید از عاقبت مستکبرانی چون قذافی عبرت بگیرند.

آیت الله آل هاشم با تاکید بر این که حکومت های دیکتاتوری محکوم به سرنگونی و فنا هستند، افزود: انقلابیون لیبی پس از دو ماه تلاش موفق به دستگیری و هلاکت دیکتاتور این کشور شدند که باید مایه عبرت برای سایر سردمداران کشورهایی مانند بحرین و یمن باشد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر کشورهای اسلامی شده است، افزود: استکبار جهانی نمی‌تواند مانع نفوذ نور انقلاب اسلامی ایران در جهان شود، امروز شاهد فجری دیگر از انقلاب اسلامی ایران هستیم که حرکت پرشتاب کشور را به سمت اقتدار و قدرت را موجب شده است.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اسلام ستیزی دولتمردان برخی کشورهای همسایه تصریح کرد: پیروزی انقلابیون لیبی و مرگ قذافی برای دیکتاتورهای منطقه باید عبرت‌آموز باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال پرشور مردم استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از رهبر فرزانه انقلاب نشان داد که مردم به نظام اسلامی و ولایت فقیه علاقه‌مند بوده و عشق می‌ورزند.

آیت الله آل هاشم صحنه های ماندگار سفر رهبر معظم انقلاب را تجلی پیوند ناگسستنی ملت با ولایت دانست و خاطر نشان کرد: در حالی که دشمنان تلاش می‌کردند اختلاف بین شیعه و سنی را دامن بزنند، اما در این سفر همه مردم از شیعه و سنی پاسخ دندان‌شکنی با حضور خود به یاوه‌گویی دشمنان دادند.

خطیب جمعه تبریز در ادامه با اشاره به منویات ولایت در اجتماع اقشار مختلف مردم کرمانشاه، وحدت و امنیت را لازمه توسعه دانست و گفت: به کوری چشم دشمنان، ملت ایران با وحدت و همدلی و در زیر سایه ولایت با همه سختی ها و تحریم ها مقابله و نسبت به اهداف و آرمان های انقلاب پایدارند.

آیت الله آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی، نخستین شهید محراب انقلاب اسلامی اظهار داشت: منافقان تحمل وجود با برکت آن عالم مجاهد که به خمینی آذربایجان مشهور شده بود، را نداشتند./935/پ201/س
ارسال نظرات