۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۹۱۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

گروه های ضاله و انحرافی پیاده نظام دشمنان هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه نحله های انحرافی و نوظهور خطر بزرگی برای اندیشه های اسلامی ما به حساب می آیند، گفت: ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی تنها را مقابله با افکار انحرافی فرقه‌های ضاله است.
فرقه هاي انحرافي
حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، رسوخ در اعتقادات دینی مردم را یکی از مصادیق جنگ نرم دانست و گفت: این مسأله امروز در قالب فرقه‌های ضاله در سطح جامعه به دنبال رسوخ در اعتقادات دینی مردم است.

وی با تاکید بر این نکته که جنگ نرم یکی از اهداف خود را از طریق فرقه های ساختگی جدید جستجو می کند، خاطرنشان کرد: این گروه ها از نیاز مردم، احتیاج جوانان به اوقات فراغت و تمایل دانشجویان به دانستن مفاهیم جدید و کنجکاوی آنها سوء استفاده می کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که امروز نسل جوان جامعه از سوی فرقه های ضاله مورد هدف جدی قرار گرفته اند، افزود: مقابله با افکار انحرافی این گروه ها یک ضرورت است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به حمایت های گسترده نظام سلطه از فرقه های ضاله در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: امروز گروه های ضاله و انحرافی پیاده نظام دشمنان برای اجرای اهداف شوم آنها در جامعه هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که فرقه های انحرافی همه تلاش خود را برای تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان به کار گرفته اند، ادامه داد: استکبار جهانی نیز با سرمایه گذاری گسترده در این بخش به دنبال تقویت این گروه های انحرافی است.

وی، با اشاره به اینکه نحله های انحرافی و نوظهور خطر بزرگی برای اندیشه های اسلامی ما به حساب می آیند، ادامه داد: ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی تنها را مقابله با افکار انحرافی فرقه‌های ضاله است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، تبلیغ ارزش های ناب اسلامی را مهم ترین راه مقابله با فرقه های ضاله دانست و خاطرنشان کرد: امروز گسترش اندیشه ناب دینی مهم ترین مسأله ای که فرقه های ضاله از آن هراسان هستند.

وی در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری همایش بهائیت، شیطان پرستی، مدعیان دروغین مهدویت، صوفیگری و فرقه های دراویش و مسیحیت تبشیری ویژه استادان دانشگاه، معلمان، روحانیان، اقشار تاثیر گزار و هنرمندان در شش ماهه دوم امسال از سوی این اداره کل در قزوین خبر داد و گفت: برگزاری چنین همایش هایی موجب ارتقای سطح علمی و آگاهی این اقشار تاثیر گذار در زمینه فرق و نحله های انحرافی می شود . بهترین راهکار جهت مقابله با نحله های انحرافی افزایش بینش دینی و افزایش دانش نسل جوان نسبت به اهداف اصلی این فرق و نحله ها است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در بخش دیگری ازسخنان خود از برگزاری هزار و 571 گفتمان دینی شش ماه ابتدای امسال در مساجد، هسته های فرهنگی و دانشگاه‌های قزوین خبر داد و افزود: از این تعداد گفتمان دینی 16 گفتمان ویژه هیأت مذهبی و کانون های فرهنگی تبلیغی، هزار و 200 گفتمان دینی در هسته های فرهنگی، 25 گفتمان دینی ویژه دانشجویان و 330 گفتمان دینی در مساجد استان برگزار شده است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: در این گفتمان‌ها پس از سخنرانی به پرسش ها و شبهات مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف پاسخ داده می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه سخنان خود از اعزام حدود 40 خواهر مبلغ همزمان با سال تحصیلی جدید به مدارس استان خبرداد و گفت: اقامه نماز جماعت، ترغیب و تشویق جوانان برای اقامه نماز و پاسخگویی به احکام شرعی از مهم‏ترین وظایف خواهران مبلغ اعزامی به مدارس است.

وی ادامه داد: این اقدام جهت افزایش آگاهی دینی دانش آموزان مدارس و بهره گیری از ظرفیت حوزه علمیه خواهران قزوین در جهت تعمیق و گسترش مبانی دینی صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسینی همچنین از توزیع بیش از هزار جلد کتاب شش ماهه نخست امسال در میان ائمه جماعات قزوین با هدف تغذیه فکری آنان خبر داد و گفت: علاوه براین 120 جلد نشریه بشری، پیام محراب، اندیشه شبستان در این بین این افراد توزیع شده است./950/ت302/س
ارسال نظرات