۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۹۹۲
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:

مسؤولان الگوهایی همچون شهید خیام را به جوانان معرفی کنند

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، شهید سهام خیام بهترین الگو برای دختران پاک ایران زمین دانست و اظهار داشت: مسؤولان فرهنگی کشور به جای الگوهای شرقی و غربی الگویی همچون شهید خیام را به جوانان معرفی کنند.
سردار علي فضلي، جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، روز گذشته در یادواره شهید سهام خیام، اظهار داشت: شهید سهام خیام بهترین الگویی است که با توسل به قرآن و عترت در مقابل دشمن ایستادگی کرده و امت اسلامی با داشتن شهدایی همچون وی نیازمند نیست.

این مقام مسؤول، در ادامه سخنان خود، گفت: آن زمان که فرزندان ما خود را برای سال تحصیلی جدید آماده می کردند و بیش از 20 ماه از انقلاب اسلامی نمی گذشت، دشمن بعثی با هدایت مستکبران، آمریکا و صهیونیست جنگ را بر این امت مجاهد و غیور تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از تجاوز به ایران سرنگونی انقلاب نوپای نظام اسلامی بود، تصریح کرد: بزرگترین هدف دشمن اشغال تهران بود و در نظر داشت در صورت عدم تحقق این هدف، بخش هایی از ایران و خوزستان را از کشور جدا سازد، اما آنها نمی دانستند سکان هدایت این امت امامی بود که می فرمود با توکل بر خدا، عمل به قرآن و عترت و همچنین حضور مردم، می توان جلوی هجمه دشمن را گرفت.

سردار فضلی، وی با بیان اینکه مردم به ویژه خوزستانی ها این ادای تکلیف را در 8 سال دفاع مقدس به اثبات رساندند، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی هوشمندانه و با بصیرت از انقلاب و نظام خود دفاع کرده و دشمن را شکست دادند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، اذعان داشت: با سقوط هویزه علی رغم مقاومت خانواده شهید سهام خیام برای ممانعت از بیرون رفتن وی، نگاهی او را به بیرون می خواند تا ادای تکلیف کرده و تا آن زمان که شهید شود جلوی دشمن ایستادگی کند.

وی خاطر نشان کرد: شهادت این شهید و شهیدانی همچون حسین فهمیده و بهنام محمدی، عصبانیت دشمن را به دنبال داشته و این مسأله بارها در تاریخ ایران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی 36 هزار شهید دانش آموز تقدیم اسلام کرده، اذعان داشت: در همان ابتدای جنگ که سوسنگرد، هویزه، بستان و خرمشهر سقوط کردند، بنی صدر در پادگان گلف اهواز خطاب به رزمندگان و مردمی که برای دفاع آماده بودند گفته بود که شما تجربه کافی را ندارید و دست و پای دیگران را بسته اید، اما این سخن با مخالفت شدید بسیجیان و سپاهیان مواجه می شود آنان نه تنها دلسرد نمی شوند بلکه با عزمی راسخ تر و استوار تر در برابر دشمن بعثی ایستادگی می کند.

سردار فضلی، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: هم اکنون پس از سال ها، شاهد شکست طاغوتیان زمان در جای جای دنیا هستیم و امیدواریم مستکبران آمریکا، انگلیس و اسرائیل به سرنوشت صدام، مبارک و قذافی ها مبتلا شوند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات