۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۰۵۶

دومین اجلاسیه مبلغان و مدیران مدارس خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین اجلاسیه مبلغان و مدیران مدارس شبانه روزی خوزستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
همايش مبلغان طرح معراج در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دومین اجلاسیه مبلّغان و مدیران مدارس شبانه روزی خوزستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش امروز 11 آبان ماه در پژوهشکده معلم اهواز برگزار شد.

براساس این گزارش، سحرخیز، معاون وزیر آموزش و پرورش، فلاحی، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، بهرام زاده، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام حاجتی، مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام سواری، دبیر کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام فرامرزی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، از سخنرانان این اجلاسیه بودند.

بنابراین گزارش، این مراسم که از سوی کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان و همچنین معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد در پایان به تعداد 30 مبلّغ، حکم تبلیغی طرح هجرت اعطا شد.

یادآور می شود: شرکت کنندگان در این اجلاسیه پس از اقامه نماز به امامت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به سخنان وی گوش فرا دادند.

در این مراسم حجت الاسلام کاظم سواری، دبیر کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش خوزستان، با بیان این که کار آموزش و پرورش، یک کار طلبگی است، گفت: در مرور زمان کار تدریس و پرورش به این شیوه تغییر یافت.

وی با تأکید بر برنامه ریزی و اولویت بندی وقت و زمان برای کار تبلیغی در مدارس آموزش و پرورش، بیان داشت: مدیران مدارس نباید انتظار کار اجرایی از مبلّغان داشته باشند.

در بخش دیگری از این اجلاسیه، حجت الاسلام مرتضی فرامرزی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که سال گذشته طرح هجرت به عنوان نخستین سال اجرا شده است، تصریح کرد: این طرح براساس نظرات مدیران مدارس رضایت بخش بوده و امیدواریم از سال جاری به دنبال بالابردن کیفیت آن در استان خوزستان باشیم./9463/پ202/ص
ارسال نظرات