۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۵۸۱
آیت الله موسوی جزایری:

ایران اسلامی پیامی جز صلح و عدالت برای جهان ندارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با بیان این که هرگونه تهدید از سوی استکبار جهانی با پاسخ قاطع و سیلی محکم مردم ایران روبه رو خواهد بود تأکید کرد: ایران اسلامی پیامی جز صلح و عدالت برای جهان ندارد.
آيت الله موسوي جزايري در نماز جمعه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه های نمازجمعه اهواز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: هرگونه تهدید از سوی استکبار جهانی با پاسخ قاطع و سیلی محکم مردم ایران رو به رو خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اساس رژیم غاصب اسرائیل بر پایه ی ظلم بنا شده است اظهار داشت: اگر اسرائیل بخواهد در دنیا حرفی از عدالت و حقوق بشر بزند دیگر به آن اسرائیل نخواهند گفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل با تعرض و هجوم به کشور فلسطین خانه های مردم این کشور را ویران و آنان را از حق طبیعی خود یعنی آزادی و زندگی شرافتمندانه محروم کردند.

خوزستان همانند هشت سال دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا خواهد کرد

امام جمعه اهواز با اشاره به ظاهر سازی مستکبران جهان از جمله آمریکا و اسرائیل در رابطه با اجرای عدالت و دفاع از حقوق ملت ها مستضعف اظهار داشت: در مقابل تهدیدهای بیگانگان مردم خوزستان همانند هشت سال دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا خواهند کرد.

وی به 24 آبان ماه سالروز ارتحال علامه طباطبایی اشاره کرد و افزود: خدمات این عالم برجسته به اسلام هرگز فراموش نخواهد شد و انشاءالله خدا او را با اجدادش محشور بگرداند.

امام جمعه اهواز ضمن تبریک عید غدیر خم با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در منزلت عظمت واقعه غدیر خم ابراز داشت: هیچ مسئله ای در بین مسلمانان به اندازه واقعه غدیر دارای سند و مدرک نیست.

آیت الله موسوی جزایری به فضائل و اهمیت عبادت در روز غدیر خم اشاره کرد و افزود: مسلمانان باید از فضائل این روز نهایت بهره و استفاده را ببرند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان از حضور پرشور مردم ولایتمدار خوزستان در مراسمات عید غدیر تشکر کرد وافزود: خوشبختانه مراسمات غدیر در خوزستان نسبت به سنوات گذشته بسیار چشمگیر تر در حال برگزاری است./9464/پ201/ص
ارسال نظرات