۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۶۸۷
امام جمعه کرمانشاه:

آمریکا دست از پا خطا کند، پاسخ ایران کوبنده و فراموش نشدنی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، تاکید کرد: آمریکا در مقابل ملت ایران زبون و درمانده است و اگر چنانچه دست از پا خطا کند، ملت ایران شیشه عمر آنها یعنی اسرائیل غاصب را درهم خواهند شکست.
امام جمعه کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه
حجت الاسلام والمسلمین علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تهدیدات اخیر آمریکا و برخی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران را پوشالی توصیف کرد.

وی بیان داشت:‌ اینها بار اول شان نیست که از این تهدیدات انجام می دهند، ‌استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار سی سال است که ملت ایران را به بهانه های مختلف تهدید می کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اینکه دشمنان بارها ناکامی تهدیدات و تحریم ها را تجربه کرده اند، تهدیدات اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران را نوعی فرافکنی و انحراف افکار عمومی از بحران های داخلی غرب توصیف و تصریح کرد: غربی ها خودشان می دانند که جمهوری اسلامی ایران چه توانایی دارد و از این تشرها و تهدیدات نیز هراسی ندارد و راه خود را ادامه می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: آمریکایی ها، دشمنان و استکبار جهانی اگر دست از پا خطا کنند و بخواهند تعرضی نسبت به خاک کشورمان داشته باشند ملت ایران به شدت با آنها برخورد می کنند به گونه ای که هیچ گاه از یادشان نرود.

حجت الاسلام والمسلمین علما تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به مثابه شیشه عمر آمریکا و استکبار به شمار می آید و اگر آنها دیوانگی کنند و کوچک ترین اقدامی علیه ملت ایران صورت دهند، شیشه عمرشان را درهم خواهیم شکست.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به موضع گیری قوی و با صلابت مقام معظم رهبری در مقابله با این تهدیدات اشاره کرد و گفت: مواضع مسؤولان، مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی نیز در این خصوص روشن است و ایرانیان در این مسیر ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علما تهدید به ترور سردار قاسمی فرمانده سپاه قدس را نشانه ضعف و زبونی آمریکایی ها دانست و تاکید کرد: اینها به قدری زبون و ناتوان هستند که کنگره آمریکا می نشیند و برای سرلشکر سلیمانی که یک بسیجی است نقشه می کشند که او را ترور کنند.

وی بیان کرد: این مساله نشانه ضعف، زبونی و استیصال آنها است که امروز به دست و پا زدن افتاده اند و نمی دانند در مقابل ملت قوی و نیرومند جمهوری اسلامی چه کاری انجام دهند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات