۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۸۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سعادت دنیا و آخرت در ولایت‌ خلاصه شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: سعادت دنیا و آخرت در ولایت‌مداری خلاصه شده، اگر خواهان بصیرت و سعادت هستیم باید تابع محض منویات ولایت فقیه باشیم.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جشن عید غدیر در شهرستان میانه اظهار داشت: انقلاب اسلامی همه معادلات جهان سیاسی و استراتژیک استکبار جهانی را در هم ریخت، به جرأت می توان گفت؛ انقلاب اسلامی مردمی‌ترین، مذهبی‌ترین و الهام بخش‌ترین انقلابی است که توانسته با پشت سر گذاشتن بحران‌ها همچنان استوار بماند.

وی با تاکید بر اینکه جنبش ضدسرمایه‌داری و 99 درصدی نتیجه ظلم و تعدی و ستم غرب نسبت به مردم آمریکا و اروپا است، خاطر نشان کرد: ادعاهای بی‌اساس غرب و آمریکا علیه ایران نشانی بزرگ از ضعف و استیصال آنهاست و دشمن باید بداند ملت ما در برابر این فشارها هرگز تسلیم نخواهد شد.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران و همچنین گزارش همزمان مدیرکل آژانس هسته‌ای را نشانه توافق و استفاده ابزاری از مجامع بین‌‌الملی علیه ایران دانست و گفت: توان و قدرت ایران در داشتن سلاح اتمی و غیر متعارف متمرکز نیست، بلکه قدرت ایران در وجود ایمان راسخ و جوانان سلحشور و شهادت طلب با تکیه بر قدرت لایزال الهی است که لرزه براندام روبه اضمحلال استکبار انداخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان این‌که ایران با همه قدرت آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: اکنون دوران زورمداری و ابرقدرتی به پایان رسیده و هیچ کشوری نمی تواند مانع توسعه و پیشرفت کشور دیگر شود، چنان‌که بیداری و خیزش کشورهای اسلامی و عربی این مسأله را ثابت کرد.

وی با بیان این‌که کسب موفقیت‌های بین‌المللی در عرصه‌های مختلف ثمره ولایت‌مداری مردم ایران است، ادامه داد: سعادت دنیا و آخرت در ولایت‌مداری خلاصه شده، اگر خواهان بصیرت و سعادت هستیم باید تابع محض منویات ولایت فقیه باشیم.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که بسیج رسالتی خطیر در دفاع از حریم ولایت بر عهده دارد، گفت: بسیج به برکت عشق و علاقه به ولایت و رهبری در همه زمینه‌ها به اوج اقتدار و تعالی رسیده و انقلاب را در‌ فتنه‌ها بیمه کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به اهمیت بسیار حیاتی و مهم مسئله غدیر اظهار داشت: پیامبر(ص) چند بار قبل از غدیر جانشینی امام علی (ع) را اعلام کرده بود ولی در آخرین حج خود در غدیرخم به فرمان خدا حجت خود را بر مسلمانان تمام کرد.

حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: پیامبر (ص) با علم لدنی و ذاتی که داشت در چهره حجاج اقلیت متقی و اکثریت منافق را می‌دید و به حیله و نفاق امت بعد از خود آگاه بود، منافقان و معاندان اسلام تلاش داشتند حکم ولایت را هم به زمان حیات او ختم کنند در حالی‌که پیامبر اسلام (ص) خاتم‌الانبیاء بود، نه خاتم الاولیا./935/پ202/ص

ارسال نظرات