۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۷۱۸۱

فعالیت حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان در عرصه پاسخ‌ به سؤالات دینی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان گفت: خواهران طلبه این استان افزون بر مباحث تبلیغی و فرهنگی، در سطح استان به ارائه مشاوره‌های دینی ‌نیز می پردازند.
خواهران طلبه
حجت الاسلام مرتضی عرب خالص، مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با تشریح فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران استان‌ بیان داشت: خواهران طلبه این استان افزون بر مباحث تبلیغی و فرهنگی، در سطح استان به ارائه مشاوره‌های دینی ‌نیز می پردازند.

وی همچنین ابراز داشت: فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران استان که در سطح علمی بسیار بالایی هستند، در مناطق مختلف با توجه به نیازها، می توانند بهترین مرجع پاسخ‌گویی به سؤالات مردم باشند.

وی، با اشاره به ‌توانمندی‌های بسیار بالای حوزه علمیه خواهران این استان گفت: در 3 شهرستان استان، زاهدان، زابل و ایرانشهر، ‌فارغ التحصیلان موفقی تربیت شده‌اند و ‌مدارس  علمیه این سه شهر نیز فعالیت علمی خود را با قوت پی‌گیری می‌کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان در زمینه تجهیز کتابخانه‌های حوزه علمیه خواهران استان‌ گفت: با توجه به نیاز و درخواست حوزه‌های علمیه خواهران‌، کتابخانه‌های مجهزی ‌در حوزه های علمیه سراسر استان دائر شده است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای خواهران حوزوی باشد./940/ت303/س
ارسال نظرات