۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۴۵۷
نماینده مجلس شورای اسلامی:

عضویت اقشار گوناگون مردم در بسیج نشان‌دهنده مردمی بودن این مجموعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بسیج را بهترین و قدرت‌مندترین پاسدار برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج تابع محض ولایت‌فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می‌داند.
بسيج
سیدحسین دهدشتی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج‌ اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی بسیج، ایمان به خدا، اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است.

این مقام مسؤول‌ گفت: ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی ا‌ست؛ چرا که بسیج رضایت حضرت حق را مبنای حرکت و فعالیت خود می‌داند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مهم‌ترین ویژگی بسیجی مکتبی‌بودن او است، خاطرنشان کرد: جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه‌‌های مکتبی‌بودن نیروهای بسیجی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی‌ با بیان این که اطاعت و تبعیت‌پذیری از ولایت‌ فقیه یکی از شاخصه‌های مهم بسیج است، بیان داشت: بسیج تابع محض ولایت‌فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می‌داند.

دهدشتی، با اشاره به این‌که گرچه شجاعت یک صفت اخلاقی‌ بوده ولی مهم‌ترین نماد اخلاقی و رفتاری یک فرد در زندگی اجتماعی است، اذعان داشت: فرد شجاع کسی است که دارای هویت دفاعی‌ بوده و در راه حفظ ارزش‌ها توان برخورد با عوامل دشمن را داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی‌ تصریح کرد: اگر شجاعت به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه ما وجود داشته باشد و همه آحاد مردم صلابت و شهامت در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی را داشته باشند، بدون شک کیان اسلامی از هر خطری مصون می‌ماند.

این مقام مسؤول‌ اظهار داشت: حضور مقتدرانه در دفاع مقدس و خلق حماسه‌های پرشور بسیجیان در صحنه‌های نبرد،‌ مهم‌ترین ویژگی‌ بسیج بوده که نشانه‌های عینی از شجاعت بسیجیان در صحنه‌های دفاع از میهن اسلامی است.

این نماینده مجلس‌ در ادامه سخنانش با بیان این که اعضا و نیروهای بسیج برخاسته از بطن جامعه هستند، گفت: مردم در شکل و قالب بسیج در راستای مصالح و تحقق آرمان‌های نظام به پیروی از ولایت‌فقیه به انجام وظیفه می پردازند.

وی ادامه داد: حضور رده‌های مقاومت بسیج در بین اقشار و اصناف مختلف، و اقصی نقاط کشور و پذیرش و جذب آحاد مردم در سنین مختلف نماد واقعی مردمی بودن این تشکیلات است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با بیان این‌که باید بر مقام و ارزش بسیجیان در جامعه ارج نهاد، اظهار داشت: بسیجی واقعی در حقیقت پاسدار نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده که پرچم این انقلاب را نیز مقام معظم رهبری به دستان امام زمان(عج) می‌دهد./9465/ت302/س
ارسال نظرات