۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۶۹۹
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیجی با بصیرت دینی و‌ محوریت مساجد علیه دشمنان می‌ایستد

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف سبب عقب‌نشینی دشمن شده و تفکر بسیجی در دنیا ریشه دوانیده است.
بسيج مدرسه عشق است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، روز گذشته در گردهمایی بزرگ عاشوراییان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج و تفکر بسیجی ریشه در اعتقادات دینی و اسلامی دارد و با ایمان و پایداری در جهان از جایگاه بلندی برخوردار شده است.

وی ادامه داد: بسیج از اعتقادات عمیق ملت مسلمان ایران ریشه گرفته و هرگز از هیجانات ناپایدار به وجود نیامده است.

امام جمعه زاهدان با بیان این‌که بسیجیان در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور چشمگیر و به موقعی داشته‌اند و این حضور توانسته ایران اسلامی را به قله‌های رفیع عظمت و افتخار برساند، افزود: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف سبب عقب نشینی دشمن شده و تفکر بسیجی در تمام دنیا ریشه دوانیده است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی بیان کرد: امروزه شاهدیم که تفکر بسیج در کشورهای اسلامی نیز گسترش پیدا کرده به طوری که ملت‌ها در مبارزه با استکبار بپا خاسته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بسیج با قدرت ایمان و پایداری‌اش در جهان به اوج قله‌های سرافرازی دست یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی افزود: تفکر بسیجی با بصیرت دینی و اسلامی و با مرکزیت مساجد در هر جا که لازم باشد علیه دشمنان دین و اسلام به مقابله می‌پردازد.

محسن اکبری، فرمانده ناحیه بسیج زاهدان نیز در این گردهمایی گفت: مردم ایران همه از تفکر بسیجی برخوردارند و به همین دلیل در تمامی عرصه‌ها موفق‌تر از گذشته هستند.

محسن اکبری افزود: در حال حاضر 100 هزار بسیجی در رده‌های مختلف مقاومت بسیج زاهدان ساماندهی شده‌اند در حالی که بسیجیان دانشجو به صورت مستقل فعالیت می‌کنند و در این ساماندهی قرار ندارند.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به قله‌های بلند پیشرفت و موفقیت به تفکر و فرهنگ بسیجی نیاز داریم که به یاری خداوند این تفکر در روح و قلب ملت ایران نفوذ کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج زاهدان ادامه داد: خوشبختانه بسیج توانسته است در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف عمران و آبادانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و با تهدید جنگ نرم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن داشته باشد. /940/پ202/س
ارسال نظرات